Hello Kitty -kosketusnäyttöpuhelin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Täysikuu78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Täysikuu78

Vieras
Hei kaikki!!!

Löysin huuto.netistä aivan ihanan Hello Kitty kosketusnäyttöpuhelimen eikä hinnalla pilattu!!!
Onkohan tuollainen vaikea käyttää??? Tyttö 11 vuotiaalle ajattelin!!

http://www.huuto.net/kohteet/aivan-ihana-hello-kitty-puhelin-kosketusnaytto/136513465

Ostettiin tuollainen myös huutonetistä tosin eri myyjältä. maksoi silloin 90euroa. Helppo käyttää myös nuoremman vaikkei olekkaan suomenkieltä kun on selkeät kuvat näytöllä ja muutenkin tykännyt tosi paljon puhelimestaan... Suosittelen siis tuota puhelinta

Itse olen etsinyt kanssa 10v Hello Kitty fanille puhelinta. Nyt olen kääntymässä Nokia 5230 luuriin ja siihen Hello Kitty teema + maalaan takakanteen Hello Kittyn kuvan noilla maaleilla joita käytetään koottavien lennokkien yms maalaamiseen. Kyseinen luuri on hyvä tohon, kun siinä tulee 3 kpl takakansia mukana ja noille Nokian kosketusnäyttö luureille löyttyy googlaamalla noita teemoja ihan tajuttomasti.

-Make-

mulla on ebaystä ostettu hello kitty puhelin mutta ongelma on se ettei siinä ole suomen kieltä muuten känykkä on aivan sekava ellei ole suomen kieltä mistä saan siihen suomenkielen

Yhteistyössä