HELLO KITTY - pinjatat ja marsipaanimaalaus kuvien kera

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katjuza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

katjuza

Aktiivinen jäsen
09.04.2005
1 827
0
36
Tytöillä (4v. ja 8v.) on viikoloppuna synttärit ja yhteistuumin päättivät haluta Hello Kitty juhlat. Päätin kokeilla pinjatan tekoa ensimmäistä kertaa, helppoa tuo oli , mutta äärinmäisen sotkusta ja aikaavievää.
Lopputulokset on tässä :D (älkää välittäkö toisen Kittyn roikkuvista korvista ;) )

Nyt pitäis vielä kehittää hyvä kiinnityssysteemi ettei pinjatat lennä mihin sattuu kun niitä mäiskitään.

Ja tässä kakkukuva odottamassa kakun päälle pääsyä

Mä olen vähintäänkin yhtä innoissani juhlien järjestelyistä kun lapset, on niin ihana järjestää lastenkutsuja kun lapset on niin aidosti ilosia kaikista pikkujutuistakin =)

Alkuperäinen kirjoittaja tande77:
Mites karkit yms laitetaan sisälle?

Kun liima on kuivunu niin kuori kovenee ja sitä voi leikata esim. veitsellä, itse tein noiden takaraivoon pienet luukut joista karkit yms. saa sisälle ja luukun voi sitten siististi teipata kiini, eikä karkit tipu luukusta kun se on yläreunassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vierastus:
Vinkkinä sellainen, että me laitettiin jo tekovaiheessa liisteri- ja sanomalehtikerrosten väliin paksu narulenkki, josta sen sai ripustettua sitten roikkumaan.

Hyvä vinkki, mutta ikävä kyllä vaikea enää toteuttaa :laugh: , löysin onneks hyvän ohjeen englanninkielisiltä sivuilta ja siinä oli kiinnitysvinkkikin. Kiitos kuitenkin =)

Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:

Kun liima on kuivunu niin kuori kovenee ja sitä voi leikata esim. veitsellä, itse tein noiden takaraivoon pienet luukut joista karkit yms. saa sisälle ja luukun voi sitten siististi teipata kiini, eikä karkit tipu luukusta kun se on yläreunassa.

täh en tajuu eiks se ilmapallo räjähdä jos veitsellä teet viillon?

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä minä:
Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:

täh en tajuu eiks se ilmapallo räjähdä jos veitsellä teet viillon?

Kyllähän se räjähtääkin mutta se sanomalehtistä siihen pallon päälle tehty kuori onkovettunu ja se pysyy ehjänä eikkä sillä pallolla ole enää virkaa kun sen kuoren on saanu tehtyä siihen päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja 3xäiti:
Upeat!!! Myydänköhän tollasia missään valmiina???

Mä olen joskus ostanu valmiina Pinjatan, muttei varmaan saa Hello Kittyä, tai no en ole varma, ne vaan maksaa yli 20e.

http://www.juhlantaika.fi/advanced_search_result.php?keywords=pinjata&osCsid=21ef7cf4f04ee4768c5bdaad9204cc42

Yhteistyössä