Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Viime yönä kolmen aikaan oltiin kotosalla. Ihana loma oli, rahat meni kun innostuin ostamaan ja kävimme jopa lentäen Kairossa ja bussilla Luxorissa. Lentomatka kotiinpäin sujui tosi hyvin, tyttö söi sydämensä kyllyydestä ruisleipää Finnairin koneessa kun tarjosivat sitä ja nukahti sitten, Lisäksi nukkui koko automatkan Helsingistä kotosalle ja kotonakin nukkui vielä puoli yhteentoista asti

Ei valittanut kertaakaan lomalla vaikka matkattiin ties minne ja touhuttiin koko ajan kaikenmoista!
millanen ilma oli?? snorklailitteko?? jäikös kaupoista parfyymit käsiin ??
Ilma oli komea! Ei paljon parempi ois voinut olla. Mies snorklasi, minä uin tytön kanssa kun se ei saanut vielä snorklata. Kävimme silti lasipohjaveneellä katsomassa kaloja joten tyttökin näki kaikki korallit ja kalat. Ja mies ja minä sekosimme ihan tyystin Kairon hajuvesikaupassa, ostimme hajuvesiä, lasipulloja, aromaterapiaöljyjä ja lasinen juttu mihin ne öljyt voi laittaa.. Lisäksi Kairosta tarttui mukaan hienot papyrustaulut joissa on hieroglyfeillä meidän nimet sekä mattokaupasta matto. Jouduimme ostamaan pari kassia lisää kotimatkaa varten, sillä olin ostanut jo matkamuistoja Hurghadasta vaikka kuinka ja mies osti paitoja ja vöitä. Me löydettiin tytön kanssa myös koruja, itse ostin aidon kultakaulakorun tämän vuoden pikkujouluja ajatellen.