Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Paljon sulla on viikkoja? Taitaa tulla aikalailla 3 v ikäeroa M:lle ja tulokkaalle? =)
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Paljon sulla on viikkoja? Taitaa tulla aikalailla 3 v ikäeroa M:lle ja tulokkaalle? =)
4+5 eli ihan alussa ollaan. la on 4.6 ja M:llä synttärit 5.6. =)
Alkuperäinen kirjoittaja minä:):Syötkö masennus lääket?
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Oliko sulla joku toinen nikki ennen? Tää on ainakin yks parhaista.
Onnea! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja minä:):Syötkö masennus lääket?
en tällä hetkellä. pitä ensin ottaa selvää saanko syödä niitä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja minä:):Syötkö masennus lääket?
Onnea=)
Oletko masentunut?
Alkuperäinen kirjoittaja Eme:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja minä:):Syötkö masennus lääket?
Onnea=)
Oletko masentunut?
Kamala tenttaaminen,soita ja kysy!
Ja onnea Helloshittylle!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja minä:):Syötkö masennus lääket?
Onnea=)
Oletko masentunut?
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Paljon sulla on viikkoja? Taitaa tulla aikalailla 3 v ikäeroa M:lle ja tulokkaalle? =)
Minulla kans masisAlkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja minä:):Syötkö masennus lääket?
Onnea=)
Oletko masentunut?
olen juu. tai olin. keväällä oli paha kausi mutta sen jälkeen menny parempaan suuntaan. mietin vaan paheneeko se taas jossian vaiheessa. talvella muutenkin semmonen masis olo joten olis kyllä hyvä syödä lääkkeitä varmuuden vuoks.
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Paljon sulla on viikkoja? Taitaa tulla aikalailla 3 v ikäeroa M:lle ja tulokkaalle? =)
Se ois Kaappiksen syntymäpäivä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minulla kans masisAlkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja minä:):Syötkö masennus lääket?
Onnea=)
Oletko masentunut?
olen juu. tai olin. keväällä oli paha kausi mutta sen jälkeen menny parempaan suuntaan. mietin vaan paheneeko se taas jossian vaiheessa. talvella muutenkin semmonen masis olo joten olis kyllä hyvä syödä lääkkeitä varmuuden vuoks.
Ahdistaako sinua?
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Paljon sulla on viikkoja? Taitaa tulla aikalailla 3 v ikäeroa M:lle ja tulokkaalle? =)
Se ois Kaappiksen syntymäpäivä![]()
juu.kesävauvoja on helppo hoitaa muuten. =) tai voiko nyt sanoa helppoa. saisko jostain ostettua silmäpari lisää. nytkään ei riitä vahtimaan kaikki. |O