Eilen katsottiin yksi Hellraiser-leffa ja mielenkiinnolla rupesin sitä kattelee kun oli 18-ikäraja ja kauhuksi kehuttu. Puolivälissä leffaa aloin ihmetellä että millonkas tässä kauhistuisi ja samaa mietin kun alkoi lopputekstit tulla
Mikä suuri pettymys, jälleen kerran yksi kauhuttomimmista kauhuleffoista mitä olen nähnyt :headwall:
Mikä suuri pettymys, jälleen kerran yksi kauhuttomimmista kauhuleffoista mitä olen nähnyt :headwall: