Hellurei, piiitkästä aikaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lumiina

Aktiivinen jäsen
29.10.2005
7 281
0
36
Mitäs tänne kuuluu? :D
Eipä ole tullut täälläkään käytyä moneen kuukauteen, mikä on aika ihme juttu... Ja selittyy sillä että ukkonen rikkoi meidän koneen, eikä saatu/jaksettu parisuhdekriisin aikana konetta korjailla.
Mutta samalla kun korjailtiin parisuhdetta niin korjattiin konekkin ja nyt taas tää mamma pääsee palstaileen :wave:

no samaa takkuamista välillä, haukutaan lyttyy joitakin nikkejä, muutama sanonu guudbai yms. no sitä samaa ku ennenkin.. Itellä on vähentyny täällä käynnit ja vähentyy ens viikon jälkeen ku mennää taas takamusta levittääs koulunpenkille :whistle: eikä yhtään huvita eikä kiinnosta :/

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1116836

Tuossapa sulle vähäksi aikaa luettavaksi eräs keskustelu :wave: :D !
Oihhh...Kiitosta! :p :heart: :hug:
Mä olin myös Ankkarockissa Villeä katsomassa! B)
Ja nolona voin tunnustaa, että se olin minä joka kovaan ääneen huus että: "Ville tuu tänne, ni lopetetaan se sun selibaatti!" :ashamed: :ashamed:
Mutta Ville ei varmaan kuullu ku se ei tullu... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Ville varmaan soitti heti selibaatti-tsemppajalleen Stefanille kun kuuli ton huutosi ettei vaan tule kiusausta lopettaa moinen touhu ;) ..
No niin se varmaan soitti, eipä tullu itelle tuo mieleen... Ajattelin vaan että se ei kuullu mun huutoja. Mutta kuulihan se ja kiusaus oli varmaan suuri :whistle: ;) Ens kerralla mä rikon Villen puhelimen jottei Stefan pääse meidän väliin :D

Mä kyllä huutelin vielä jotain muutakin, mutta kaikkea en kehtaa kertoo (ja myönnän että alkoholilla oli osuutta asiaan :ashamed: ) Olin siellä mun veljen ja miehen veljen kanssa ja kummallisesti ne häipy paikalta ku mä aloin Villelle terveisiä huuteleen. Huomauttelivat mulle asiasta vielä seuraavana päivänäkin... Mutta mitä sitä nainen ei yrittäisi rakkauden tähden :saint:
Harmitti ku en muistanu tällä kertaa ottaa mun auringonkukkaa mukaan. Se kun on kulkenu jokaisilla festareilla mun mukana missä Himiä olen ollut katsomassa jo monen vuoden ajan. Ville meidän auringonkukista mainitsikin yksillä festareilla :heart:

Teillä on kyllä ollu hauskat keskustelut Mirenan kanssa! :D Ja mä olen niiin kateellinen noista sun Ville unista... Hauska tuo Ville mese kaverina :laugh:

Yhteistyössä