Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Jahve Milläs mallilla kirppisprojekti on? Saitko hinnoteltua? Tuliko iso kasa?
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kun tarkotus OLIS sillä rahalla ostaa, minkä noista saan :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Jahve Milläs mallilla kirppisprojekti on? Saitko hinnoteltua? Tuliko iso kasa?
Ehkä 1/3 osa on laitettu nyt...hirvee vuori jo :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja eija81:Hampaita on jo kaks kappaletta :attn: ja kiinteet uppoo, ilta- ja aamupuurot ja päivällä lihamömmöö(kaupan) ja jälkkärii. Neuvolan täti meinas ettei ton tarttis noinkaan paljoo syödä(ylisyötänkö mää poikaani????????) j
Alkuperäinen kirjoittaja eija81:Käytiin eilen 6kk-neuvolassa ja pakko tulla tännekin hehkuttaan Petskun uusia mittoja: 10850g ja 72cm. Aikas iso miäs......![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kun tarkotus OLIS sillä rahalla ostaa, minkä noista saan :xmas:
Wow! Selvästi bisnesmamma... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Jahvetti paljonkos sitten saat?
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Jahve Milläs mallilla kirppisprojekti on? Saitko hinnoteltua? Tuliko iso kasa?
Ehkä 1/3 osa on laitettu nyt...hirvee vuori jo :kieh: :kieh:
Mä en raaski mistään luopuu... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Meirän neuvolsta saadun lapun mukaan 6-8kk syö maidon lisäksi; kaksi velliä tai puuroa, kaksi kasvis-lihasosetta ja yhden hedelmä/marjasoseen..että näin meillä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mut onpas viidakko ja vedenalainen aika tasoissa jo.. te että auta mua yhtään |O
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mut onpas viidakko ja vedenalainen aika tasoissa jo.. te että auta mua yhtään |O
???? Mie en tällästä ehtiny lukee?? :wave: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:hilunen, vieläkö on oireita ollu?? :wave:
Meillä puklaaminen on ihan selkeesti nyt vähentynyEdelleen tulee, mut ei niin suuressa mittakaavassa
![]()