Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Alkuperäinen kirjoittaja eija81:Mikä toi lastensunnuntai on? joku konsertti?
Siitä puheenollen, joko te ootte tutustunu Aarneen? Toi on ihan ykkönen![]()
Kaikki kitinät loppuu siihen paikkaan kun tää lähtee päälle http://www.youtube.com/watch?v=ub99YKGSDho
Mun sisko vei meitin esikoisen keväällä Aarnen keikalle. Täytyykin näyttää toi pojalle huomenna. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Täytys lähtee puuron keittoon, mutta jos väsään pienen tiivistelmän:
- Tavastian lastenlauantaista oli puhetta. Eka on vissiin 14.9. esiintyjänä Paukkumaissi.
- Synnytyksistä oli puhetta. Kovin erilaisia kokemuksia. Osalla todellista taistelua :hug: Jahvelta voi yrittää tilata seuraavan synnytyksensä.![]()
- Yhtään riviä ei saa jättää lukematta, nottei tipu kärryiltä.
- Lepakko = lesbo, mutta sitä ei ehkä tiedetä landella.
- Espoo on landea![]()
- Valkosta sivua meinas taas pukata tossa klo yhden aikaan.
- Niin ja osalla on mirkokupu, osalla ei. Jos ei käytä kupua ja on liian pieni kuppi, voi joutua siivoaman puuroja mikron seiniltä.
Nyt meen päivän puuhiin. :wave: Odotan illalla vastapalvelusta. B)
Saako nyt hakea hymiön?
![]()
Ihana päivä. Lähetään puistoon.
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:Jahas pino kaksi... Mä etsin kuumeisesti ohjeita maidottomiin ja munattomiin täytekakkuihin täällä. Pohjan saa tehtyä miten päin vaan mutta se koristelu...itse kun olen aina ollut kermavaahdon uskollinen kannattaja niin nyt onkin uusien ideoiden aika. Ajattelin tehdä kreemiä väliin ja runoille ja päälle marsipaanista levyn johon maalaan elintarvikeväreillä. Ois ollu ihana tehdä se levy jostain muusta kuin marispaanista kun se ei ole mitään herkkua mut en oikeen tiiä mistä. Jaa..taidan mennä surffaamaan takaisin.
:wave:
Vanamo ja N 6kk & N 7,6 v. :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:HUOMENNA tulee mies kotiin
:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:HUOMENNA tulee mies kotiin
Niin se viikko vaan meniJaksuja vielä viimeiseen iltaan kahdestaan tytön kanssa!
Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:HUOMENNA tulee mies kotiin
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Jestas mihin tuo poika menee....![]()