***Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (2. pino)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jahvetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Tänään onkin terveellinen iltapala :D mies koukkaa töistä tullessaan hesen kautta... :p

Mie vetäsin just kulhollisen kakkakuulia, lasillisen mehukeittoo ja lasillinen tomaattilientä |O
ja nyt menee poppareita :kieh:

Nälkäänhän tuossa kuolis :whistle: tai sit pitäis vetää poppareita kunnon kulhollinen!
;)

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tänään onkin terveellinen iltapala :D mies koukkaa töistä tullessaan hesen kautta... :p

Mie vetäsin just kulhollisen kakkakuulia, lasillisen mehukeittoo ja lasillinen tomaattilientä |O
ja nyt menee poppareita :kieh:

Nälkäänhän tuossa kuolis :whistle: tai sit pitäis vetää poppareita kunnon kulhollinen!
;)

Oikeesti ei oo ollu kertaakaan nälkä nälkä tän kuurin aikana :flower: iltasin vaan tekee aina mieli :ashamed: valitettavasti aina vain ruokaa :whistle: :kieh:

Mä oon vetäny tässä sohvalla kohta pussillisen sipsejä Pepsi Maxin kera (huom. Pessi, sun suosikkijuomaa), dippi meni jo :p

Ja mullakin syy mässäilyyn on se, että mies on kaupungilla kavereiden kanssa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Olipahan sitte muuten iltapäivä ja ilta tällä poppoolla.. neiti ei nukkunu päikkäreitä enää kolmen jälkeen, ja puol 8 asti sinnitteli, ja isommalla oli uhmista päällänsä taas... huudettiin sitte jokainen vuorotellen! |O

Meillä oli myös känkkäränkkä kylässä. |O Poika kikkaili koko päivän, keksi milloin mitäkin koiruuksia ja sopivassa välissä kävi vähän härnäämässä siskoa. :kieh: Palohan se käpy sit iteltäkin ja huudoksi meni itse kullakin-poika sit siihen että äiti huusi kovaa... :whistle: :ashamed:

Vaikuttais monellakin olevan mässäilyilta :p Mulle tuli stoppi jo, lähes pussillisen kartanon perunalastuja vetelinkin lakujen päälle *taputtelee vatsaansa* Kävin hammaspesullakin jo, niin ei tuu napsittua enää =)

Mä oon enemmän aamupäiväsyöppö kuin iltaisin. Ei mulla tuu uni, jos oo kauheesti vetänyt sapuskaa illalla. Ei kyllä nälkäisenäkään, mutta harvoin syön klo 19 jälkeen enää :whistle: Aamulla voisinkin sitten syödä vaikka tunnin välein kunnon satsin jotain sapuskaa :p :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Saas nähdä minkä sortin koiratarha mammoista muodostuu :D eilen lepakoita tänään piskejä :laugh:

Pitää tähän sanoa että noilla koirilla oikeesti tarkotetaan koiria :whistle: :D :D Kaupungissakin :laugh:

Eiks oo sellanen sanonta ku et aika koira.... :wave: Ainakin täällä maalla...ja tarkoittaa tietynlaista ihmistä... :laugh:

aika koira=ovela tyyppi? kääntää asian omaksi edukseen?

Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Vaikuttais monellakin olevan mässäilyilta :p Mulle tuli stoppi jo, lähes pussillisen kartanon perunalastuja vetelinkin lakujen päälle *taputtelee vatsaansa* Kävin hammaspesullakin jo, niin ei tuu napsittua enää =)

Mulla myös tuota et käy hampaat pesemässä nii ei voi enää mitn syödä :laugh:

Tääkin kävi hesellä tänään, ruisfilehamppari ja suklaapirtelö. Nyt illasta menny levy sinistä ja porkkanat just kuorin :p

Pah, etukäteen suunnittelin kattovani nyt illalla tuota Nicole Kidmanin leffaa, mutta se on ihan peestä, mitä sitä tässä puolella silmällä nyt oon vilkuillu :kieh:. Siks roikun täällä vaan...

Yhteistyössä