Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:A on rrrrakastaa sitä palaketjua, ihan paras ostos![]()
Meillä kans rakastetaan niitä ketjuja. =) Niitä on ilmeisen kivaa huiskia ympäriinsä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:A on rrrrakastaa sitä palaketjua, ihan paras ostos![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Ihan kamala ilta, mä nauran katketakseni ku itekkii ajattelin heti noin :ashamed:Yritin jo ettiä hippa hymiötäki mut ei semmosia ollu :/
Pitäisköhän mennä nukkumaan :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Kiitos Sanomatalo seuralaisille, oli kivaa nähdä teitä kaikkia :flower: A on rrrrakastaa sitä palaketjua, ihan paras ostos![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Kiitos Sanomatalo seuralaisille, oli kivaa nähdä teitä kaikkia :flower: A on rrrrakastaa sitä palaketjua, ihan paras ostos![]()
Mä aloin itse leikkii sillä ja pojalla ei ole vielä aavistustakaan et silläkin on sellanen
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Palaketju
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Kiitos Sanomatalo seuralaisille, oli kivaa nähdä teitä kaikkia :flower: A on rrrrakastaa sitä palaketjua, ihan paras ostos![]()
Mä aloin itse leikkii sillä ja pojalla ei ole vielä aavistustakaan et silläkin on sellanen
Onskaikilla sanomatalolaisilla nyt palaketjut?![]()
katos kun seuraavaks lähdetään porukalla shoppaamaan ei kukaan eksy kun liitetään ketjuilla yhteenAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Kiitos Sanomatalo seuralaisille, oli kivaa nähdä teitä kaikkia :flower: A on rrrrakastaa sitä palaketjua, ihan paras ostos![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Palaketju
Kiitos...tiedosta viisastuneena! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Kiitos Sanomatalo seuralaisille, oli kivaa nähdä teitä kaikkia :flower: A on rrrrakastaa sitä palaketjua, ihan paras ostos![]()
-eppaa, tahtoo kans, te vaan paloilla leikitte kun mä olin virolaisen hamppilääkärin kynsissä :snotty: |O
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:katos kun seuraavaks lähdetään porukalla shoppaamaan ei kukaan eksy kun liitetään ketjuilla yhteen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:katos kun seuraavaks lähdetään porukalla shoppaamaan ei kukaan eksy kun liitetään ketjuilla yhteenAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Kiitos Sanomatalo seuralaisille, oli kivaa nähdä teitä kaikkia :flower: A on rrrrakastaa sitä palaketjua, ihan paras ostos![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:katos kun seuraavaks lähdetään porukalla shoppaamaan ei kukaan eksy kun liitetään ketjuilla yhteenAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Kiitos Sanomatalo seuralaisille, oli kivaa nähdä teitä kaikkia :flower: A on rrrrakastaa sitä palaketjua, ihan paras ostos![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Palaketju
Jäin lukemaan aikaisempia tekstejä :ashamed: Mutta palaketju on kova sana, ja se on aika kiva, kun siihen voi liitellä vaikka mitä. eikä maksanut kuin 4 euroaHalapaa ku makkara
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mut teillähän on melkein samanlaisia, kun eikös teillä oo niitä TinyLove-irtorinkuloita? =) *kuulutjengiin*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Ihan kamala ilta, mä nauran katketakseni ku itekkii ajattelin heti noin :ashamed:Yritin jo ettiä hippa hymiötäki mut ei semmosia ollu :/
Pitäisköhän mennä nukkumaan :snotty:
--ja mulla kesti tovi ennenkun tajusin vitsin![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Palaketju
Jäin lukemaan aikaisempia tekstejä :ashamed: Mutta palaketju on kova sana, ja se on aika kiva, kun siihen voi liitellä vaikka mitä. eikä maksanut kuin 4 euroaHalapaa ku makkara
![]()
Mammat nyt linkkii kehii et tyhmäki tajuu... |O :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:Öitä Nipsnips :wave: Ja turvallisia kilometrejä Turkuun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mut teillähän on melkein samanlaisia, kun eikös teillä oo niitä TinyLove-irtorinkuloita? =) *kuulutjengiin*![]()
--no on meilä ainaskin...ööööö....tosi monta ainaskin ( ehkä kaks )![]()
![]()