Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä taas veikkaan hissukkaa
No voi se olla Hissuliiniki....iski dementia![]()
![]()
![]()
Jepsu se oli... Muistelin lukeneeni FB:stä tänää ostetusta joulukinkusta ja kävin lunttaamassa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä taas veikkaan hissukkaa
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä taas veikkaan hissukkaa
![]()
![]()
Jepsu se oli... Muistelin lukeneeni FB:stä tänää ostetusta joulukinkusta ja kävin lunttaamassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:niin ja ostinpa tuossa sitten 6,3 kg joulukinkun.namii...se jää nyt sulamaan ja ensvkolla paistetaan...namskis.
Jepsu
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:FB on selkeesti nopein kanava tommosissa asioissa ku kerkesin noin paljo ennen teitä :saint: Mihi me jouduttaiskaa ilman naamakirjaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:FB on selkeesti nopein kanava tommosissa asioissa ku kerkesin noin paljo ennen teitä :saint: Mihi me jouduttaiskaa ilman naamakirjaa![]()
Joo mut mie halusin hankkia todistusaineistoa![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tää lähtee pitää miestä kädestä kiinni :wave: :wave:
Huutelin sille, et voitas hommaa 2 kiikkustuolia ja sitte niissä kiikuteltas ja katottas töllöö takkatulenloimussa:xmas:
![]()
![]()