NEPULALLE onnittelut sykkeestä :heart: Aika jännä että ultralaitteissa voi olla niin paljon eroja
Niin, eilen piti mennä ensiapuun tarkistuttamaan tilanne, mutta eihän mua sinne otettu
"ei me voida asialle mitään" kommentti sai minutkin hiiltymään. Mihin on kadonnut se inhimillisyys ja empatia ihmisiltä

Pitäisi ymmärtää että vaikka heille se on mahdollisesti arkipäivää, niin ihmisille nämä on isoja juttuja, ja huoli suuri.
Mulla oli tasan vuosi sitten keskenmeno, samoilla viikoilla niin sattuneesta syystä mulla tuo paniikki otti ehkä vähän ylivaltaa :|
Noh, tänään aamulla soitin neuvolaan ja täti sieltä papereista heti lukikin että aika epäonnista on mulla vikat 2 vuotta olleet ja sai mulle ajan äippäpolille.
Siellä kohtasin saman lääkärin, joka 08 kohteli mua todella töykeästi, mutta nyt selkeästi hänen "elämä kasvattaa" kommenttinsa vaihtui "no on sinulla kieltämättä ollut aika huono tuuri....." lausahdukseen.
Tutki ensin alakerran tilanteen ja totesi että niukkaa tummaa (vanhaa) vuotoa näyttää olevan, ja sen jälkeen alkoi ultrata.
Saatiin sitten huolestuneen oloinen hoitajakin hymyilemään (joka oli selkeästi onnellinen meidän puolesta!) kun ruudulle vilahti 2,5mm (rv 5+6, kierron mukaan pitäs olla 6-7 vkoa, mutta mulla aina heittäny 5 pvällä alaspäin onnistuneissa raskauksissa) vauveli terhakkaine sykkeineen :heart:
Tosiaan nykyuiselle miehelle tämä on ensimmäinen ja kyllä oli sillä niin onnellisen autuaan yllättynyt ilme naamalla kun sykkeen ekaa kertaa elämässään näki :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Nyt sit toivotaan et vuoto lakkaa jossain vaiheessa, mutta tosi plussaa että siellä vauvelilla ei mitään hätää näyttänyt olevan :heart:
Nyt kai ku syke on nähty niin tsänssit on aika hyvät?

Pahaolokin vaivaa pahenevassa määrin
T:Neiti +Ökömönkiäinen