Hei kaikki! Ei ole ehtinyt käydä kun lukemassa pinoa harvakseltaan, tämä kesä on niin kiirettä..
Marlinille:flower:
Ja Wiitahevolle tsemppiä :flower:
Omat kokemukset ar-ultrista on semmoiset että minä en enää mene niihin itseäni kiusaamaan. Halu kurkistaa on kova mutta..Pikku miestä odottaessa 2010 kävin yksityisellä viikkoja piti olla 6-7 ja sykkeen näkyä. Kovaa kipua oli vatsalla vasemalla, ja syy mennä siis. No eihän sitä näkynyt ja lääkäri kysyi minulta että näetkö itse sykettä? Olin että wooott, sinähän se lekuri olet! No siitä hän tuli piina ja paniikki. Vielä hän lisäsi että täälä on juu iso kystakin..
Soitin neuvolaan että mitäs nyt ja sitä kautta sain lähetteen yleiselle puolelle parin viikon pääsetä, ja ne viikot oli tuskaa!. No siellä oli vastassa kiukkuinen vanha lääkäri joka sanoi: sitä ravataan yksityisellä ultrassa ennen kuin näkyy edes testissä plussaa. Sanoin että juu plussa oli viikkoja sitten ja kun on kipuja sekä kerroin kystasta. Siihen hän nauroi mikä puoskari siellä oli utraamassa, kystan pitääkin olla tai muuten raskaus ei jatku. ja näytti samalla monitorilta kelluvan katkarapua vahvalla sykkeellä
Ja mitä tastä opin, en todellakaan hassaa rahojani yksityiselle ulraan, ja mene sinne rahastettavaksi. Sekä luotan luontoo että se kyllä kantaa jos on kantaakseen. Kun keskenmenoon ja raskauden keskeytymiseen on yleensä jokin syy, miksi se ei jatku. Eräs opattajani kerran sanoi että kukaanhan meistä ei oikeasti halua sairasta lasta jos luonto osaa korjata vakavat kehitys häiriöt pois alku metreillä, niin kyllä se on etu myös lapselle itselleen. Kuulostaa julmalle jostain varmasti, varsinkin heistä jostka saa paljon selittämättömiä keskenmenoja, ja olen pahoillani heidän puolestaan. Mutta kuten sanottua luonnolla on tapana hoitaa itsesnsä, halutaa sitä tai tässä maailmassa missä nykyihmiset haluaa kontrolloida kaikkea... Tulipa saarnaa
Tsemppiä kaikille tasapauolisesti :flower:
Vähän täällä tulee käytyä mutta sitten kun tulee talvi niin enmpi jos mukana matkustaja pysyy. Edelleen on kipuja silloin tällöin ja vuilii selkää. Kuten edellä jo mainittu, elämä kantaa ja odotellaan sitä np-ultraa.. Neuvolaankin pitäis soitella

kun ei ole kerennyt, ajan saa sitten joskus. Meillä on täällä niin tylsä tyyppi sielä tätinä niin ei ole kiire hänen luo

Ja muutenkin ajattelin jatkaa vaan kontrolli linjalla sen lafkan kanssa ikinä kun sieltä ei ole mitään apua saanut, pelkkää käyrien tuijottelua...
Taikamyrsky 6+