Enpäs oo taas pitkään aikaan käynyt täällä mitään kirjoittelemassa lukemassa kylläkin lähes päivittäin.
Tänään oltiin rakenneultrassa ja siellä oli kaikki hyvin.
Tyttöä lupailivat meille. :heart: On kyllä niin helpottunut olo, kun koko viikon jännitin tämän aamuista ultraa. Ultra tosin kesti hieman pidempään, kun ensin hoitaja ultras ja mittailia pikkuisen ja sen jälkeen vielä harjoittelija. Mikäs siinä ollessa, oli todella kiva seurailla ruudulta, kun pikkuista mittailtiin.
Nukkumisesta, mä oon nukkunut suhteellisen hyvin, mutta joka yö kyllä heräilen. Välillä on ollut vaikea saada unta, jos oon herännyt ja käynyt vessassa. Saatan olla hereillä jopa tunnin ajan..
Vaunuista, netistä oon tutkaillut hieman vaunuja, mutta en oo päättäny vielä millaiset ostetaan. Aiotaan kyllä ostaa uudet, kun äitee on luvannut maksaa ja mitään hintakattoa ei oo asettanut. Ei tietenkään kaupan kalleinta mallia osteta vaan tärkeintä on, että löydetään laadukkaat ja toimivat vaunut.
Nimiä ollaan kyllä jonkin verran pohdittu tosin enimmäkseen minä.

Vähän oon miettinyt joitakin kauniita nimiä, joita suvussa esiintyy. Pitänee kuitenkin neuvotella kumppanin kanssa.