Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Mistään en mitään tiedä, vaikka neljättä odotan :ashamed:
Mulla on ollut tänään samanlainen päivä. Suppareita odotellessa myös, vaikka laskettuun vielä kolmisen viikkoa.Mulla on tän iltapäivää kiristäny mahaa ihan oudolla tapaa. Ei varsinaisesti supistanu vaan kiristelly :/ Ja paineentunnetta tuol alapäässä...vessassakaan ei oo tarvinu ravaa tänään vissiin ku 2 kertaa normaalin 20 kerran tilalta |O Outoo...tosi outoo...
Jos jollakulla loppukuun Helmellä on liikaa suppareita yms, niin täällä otettas vastaan:kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Napsuh87:Jännä muutes, että vaikka OAS on tosi pieni sairaala, niin se on silti näköjään huomattavasti "kehittyneempi" mitä useimmat muut. Ainaki siis näissä synnytysjutuissa. Saa synnyttää veteen ja siel on vauvala, johon voi vauvan viedä vaikka yöksi, jos ei jaksa ite hoitaa ja haluaa nukkua jne. Ku siis oon kuullu, että monissa muissa sairaaloissa (melkeen kaikissa muissa) lasta pidetään vierihoidossa, eli se on lähes koko ajan siinä äitinsä vierellä ja äidin huolehdittavana. OAS:ssa ei kuulemma tarvi jatkuvasti huolehtia vauvasta, jos ei jaksa...
Kättärillä saa iskät keitellä kahvia ja teetä talon kahveista, maksu kippoon omantunnon mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Eväitä varmaan pitäis jotain miehelle ottaa..tietty kahvilasta sairaalasta saa melkein mitä vaan, mutta eihän sekään aina auki ole. NKL:llä on miehille taukohuone suihkuineen, sohvineen ja televisioineen, sekä kahvinkeittomahdollisuus ja oma jääkaappi.