+++ HELMIKUUSSA PLUSSAAVAT, maaliskuuta suunnittelevat +++

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja macy gray
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onnittelut kaikille plussista! Ihanaa:heart: Ja pahoittelut tädin kohdanneille:kieh:

Mäkin olen yrittänyt noita plussanneiden oireita lueskella. Toi teidän ideoima pino kuulostaa tosi hyvältä! Kuka haluaa perustaa sellasen piinailijoiden porukan?

Heips tauolta :wave:

Venyipäs kierto taas niiiin ylipitkäks että kyllä hermot meni ja moneen kertaan..tuo terolut ei vaan näköjään mulle sovi enää yhtään, se tekee musta kaameen pms-hirviön :kieh::kieh: jota ei huvita mikään eikä tykkää kenestäkään..aivan kaamee olo ollut parin viikon ajan..joten palstailustakin on ollut pakko pitää taukoo...ei teroja mulle enää, kiitos, oottelen sitten vaikka tätsyä mieluummin vaikka sen 60 päivää normaalina itsenäni :rolleyes:

Siis MG kp 1 tänään ja toinen clomikierto alkaa sitten ja isolla annoksella...sitäkin jo pelkään, et sittenkö musta tulee joku clomihirviö :whistle:

Paljon onnea plussanneille:heart:
congrats_kitty.gif

Ja piinailijoille rauhaa
a176.gif
sekä

isoooo plussapuhuri täältä aivan kaikille
a194.gif

Justis :wave:

Mä tilasin muutaman ovistestin ihan sillä et koska nyt tää kierto voi olla mitä tahansa, näkee ees vähän osviittaa siitä miten tää edistyy.. :) En mä niistä mitään ymmärrä kylläkään, mut opetellaan.. :D Hitto et voi lisääntyminenkin olla jännää puuhaa... :p

Muoks.

Paaaaaitsi että, mites kun mulla on vielä hcg:t koholla?Enhän mä voi koittaa ovista edes tikuttaa kun kroppa ei ole kartalla ja eikös ovistesti voi näyttää hcg:n takia väärin?

Kertokaa te viisaammat kun mä olen ihan pihalla....

Viimeksi muokattu:
ohho. anteeksi että kesti näin kauan.

InkeriIisakki................19/30..........23v....3.lapsi...1 yk

Viime sunnuntaina oli ovulaatio oireiden mukaan ja nyt jännäillään että kuinka käy..

lisään vielä sen verran että musta tuntuu että on jotain oireita. Tänään viluttanut vaikka oli villapaita päällä, aivastelua pari päivää ja eilen illalla huomasin että tissit on pienentynyt, tai silleen litistyny, outoa. :O
mutta nyt on tosiaan dpo4.

Viimeksi muokattu:
Gabrielle Hienostihan tuo viiva näkyy. Onnea :heart:

Iloksi Hienon pinon pistit pystyyn!

Ja tänne oli tainnut liittyä uusia? Terve vaan kaikille :wave:

Maira Kait ne jotkin testit reagoi siihen hcg:hen, en oo ihan varma. Testaa :) Kerro sitten miten kävi.

Gabrielle Minä onnittelen täälläkin :) Ihanaa!

Zanca Kiitoos ja tervetuloa siihen sitten piinailemaan :)

ON. kyllä osaa aika mennä H-I-T-A-A-S-T-I. Vaikka onneksi on jo perjantai. Yleensä viikonloput menee kauheen nopeesti.
Tänään on minulla kampaaja ja kyläilypäivä :) Kiva saada tukka takas johonkin kuosiin :)

Testasin tänä aamuna plussan Clearbluen tavallisella (ei digi). Pystyviiva oli pikkasen haaleempi kuin vaakaviiva mutta siis selkeä plussa eikä mikään haamu. Aivan huikeeta tämä on! En olisi uskonut että tässä kierrossa tulisi. Viime viikonlopusta on ollut oireita aika paljonkin mutta usko ihan totaalisesti poissa!Laitan kuvaa jossain vaiheessa ja voi olla testaankin uudelleen vielä. Menkkakivut olivatkin sitten jotain ihan muuta

Toivon tänne kaikille erittäin paljon plussatuulia++++++++

Matilda-08 ja cabrielle ONNEA!

Kp 15, ei haamun haamun haamua ovistikussa.. Aivan valkoinen tikku, välillä on tullut hailakan haaleaa viivaa, mut ny ei mitää.. kai se ovis silti on tulossa?? Jos ois taas 31pvän kierto ni sunnuntaina vissiin pitäis sit olla.. Onko sillä sit merkitystä näkyykö nyt vielä mitään??

Onnea Matilda-08 !! Ja kiva kun tulit kertomaan oireet tuonne piinailijoiden pinkkaan :) Siitä saadaan vielä hyvä kuumeennostatuspino ;) Ja siis Onneksi Olkoon vielä kerran! Onnellista odotusta sinulle!

Matilda-08 ja Gabrielle paljon onnea plussasta. :heart:

täällä nuhainen olo jatkuu :snotty: taitaa olla vaan flunssaa tää viluisuuskin. :(
dpo5.
Huomasin että oon jokapaikkaan laittanu että jos nyt tärppäis tällä kierrolla niin la ois 30.11. No ei ole vaan 30.10. heh. isänpäivälahjaksi.. :heart:

Matilda Onnea! :heart:

Iloksi
Johoo :D Pitää kattoa jos sitten sinne joskus liittyy. Mie oon jo jonkin aikaa kirjotellutkin niitä oireitani ylös, vielä on joutunut aina pettymään. Oon huomannut, että tissi oireet tulee aika hyvin samoihin aikoihin, tosin ne saattaa aina erota edellisestä kierrosta..

Sydämelliset :heart: onnittelut kaikille plussanneille! Ihanaa! Perässä tullaan, toivottavasti!

Minkäin siirryin tonne piinailijoiden ketjun jatkeeksi.

Maira Maalaisjärjellä ajateltuna ovistesti ei anna oikeaa tulosta välttämättä jos hcg on koholla. Ehkä. Eli yritystä vaan, kyllä se ovis jossakin kohtaa tulee!

Väijyin ovista sellasilla liuskatesteillä ja alavatsakivun aikaan testasin sitten myös digillä ja sain elämäni ensimmäisen hymynaaman! Jee! Liuskatestin "plussa" on siis mulla huomattavasti testiviivaa haaleampi ja kapeampi viiva. Noi tulkinnanvaraiset testit ei ole mua varten...

Onnea ja tsemppiä meille kaikille! :)

Viimeksi muokattu:
Onnea Matilda ja Gabrielle!!! :heart: :flower:

Joo, ei näytä ovistikku ihan oikein.. :p Mut ainakin mä tiedän miltä ovis plussa voi parhaimmillaan näyttää.. :laugh: Eli plussaa näyttää kumpainenkin, r.testi ja ovistesti vielä, mut kaikki aikanaa..

Matilda-08: Onnittelut!!! :flower:

Maira: Ovistikku tosiaan näyttää plussaa jos on raskaushormonia pissassa. Mulla ainakin ovistikku näytti jopa paljon vahvempaa plussaa sillon km-raskaudessa kun mitä se oviksen aikaan näyttää. Mutta kivahan se on saada viivoja tikkuun, vaikka ne eivät mitään tarkoittaisikaan :D

Sunflower11: Ei ole mitään merkitystä haaleneeko viivat ovista kohden tai ei. Mulla kävi viime kierrossa just niin, että viivat lähtikin haalenemaan ihan haamuksi joskus kp 12 vaikka kp 10 oli ihan kunnollinen silminnähtävä viiva. Sitten kp 14 tuli ihan puskista se plussaviiva. Näinkin voi siis käydä =) Joissakin kierroissa taas viivat on pikkuhiljaa tummuneet ja sitten on tullut se plussaviiva. Eli ennen plussaa olevilla viivoilla ei ole mitään merkitystä kun ne voi näköjään olla mitä vaan =)

Hyvää viikonloppua kaikille :wave:

Onnea plussanneille!!

Onhan nuo ovistestien viivojen vahvuuden aika jännä juttu, kun luulis et ne vahvistuu kun ovista kohden mennään. Yritin miettiä et miks ne tummuu ja haalenee miten sattuu, ei oo kyllä aavistustakaan. Ehkä ne ei vaan oo niin herkkiä, luulen et jos kävis joka päivä verikokeissa, niin arvoissa ois noususuhdanne.

Bla-bla, mulla sama juttu, liuskoilla ei ikinä yhtä tummaa paksua viivaa, mutta digillä hymynaama. Tosin voi olla ettei sitä ovulaatiota silti tapahdu.

Vähän on ristiriitaiset tunteet tän kierron suhteen, varmasti toisaalta pettyy jos tulee diagnoosi ettei ovista tule, mutta sittenhän on hyvä et saadaan siihen dropit. Mutta jos se tuleekin ja en taaskaan tuu raskaaks (vaikka tietty tsäänssit aina on), niin onko siinä se vika. No, pitää nyt ootella ne miehen tulokset ja sit omat alkuviikosta. Mutta onhan tää mielenkiintoista, kun saa tarkempaa tietoa et miten kroppa toimii (vai toimiiko).

Hyvät viikonloput myös täältä!

Viola kp 3 yk 9 (JO!!!)

Onnea plussanneille! ihanaa!!:heart::)

Tänään sitte tuli se ovisplussa aamulla. Todella vahva sellainen =)
Mitenkä kun peittoja heiluteltiin muutama tuntia (4-6h) ennen ovisplussaa. Riittääkö,vai pitäisikö vielä varmistella?

bluebaby: Onnittelut ovisplussasta! Kandee ihmeessä varmistella huomenna, jos vaan on mahdollisuus =) Huomennahan se ovis todennäköisesti sit tapahtuu kun tänään plussan sait. Peitonheilutusintoa! :D

SiSa78 Juu täytyy katsoa miten tässä illanpäälle innostuu:p Tosin lämmöt oli joo aamulla noussut eli ovis tapahtunut jo yöllä tai aamulla...Se viiva oli kyllä niin tumma ja tämä on myöhäisin ovis mitä on koskaan ollut=) toivotaan että 1,5vrk vanhat simpat olis vielä ollut terässä :whistle:

Yhteistyössä