Mammavaatteista: Normimalliset paidat nousi mulla ainakin ihan napapaidoiks sit ku se maha alko kasvaa... Kesällä ei oo väliä jos maha näkyy, mut talvellahan just on kiva et ne on tarpeeks pitkiä ja lämpimiä. Tai sit vois ostaa sen mahatuubin jos haluaa käyttää vanhoja paitoja, mut raskausajan jälkeen ne on sit venynyt kyl ihan pilalle. Mulla ainakin on ollut odotus- ja normivaatteet siks erillään, että ne kuluu ihan eri tavalla. Ja sit ku niitä muutamaa vaatetta jotka mahtuu jotenkuten päälle on vetänyt perässään sen puoli vuotta niin on tosi ihanaa haudata ne kaapin perälle ja käyttää ihan eri vaatteita ku vauva on syntynyt. :heart:
Mä aion ostella ainaki mammavaatteita heti kun napa alkaa vähänkin pilkottaan. Niille tulee mahdollisimman pitkä käyttöikä sillon kun ostaa ne heti. =) Niin ja niinku moni on todennutkin täällä jo, niin ne korostaa ihanasti sitä pientä mahan alkua. :heart:
Mä aion ostella ainaki mammavaatteita heti kun napa alkaa vähänkin pilkottaan. Niille tulee mahdollisimman pitkä käyttöikä sillon kun ostaa ne heti. =) Niin ja niinku moni on todennutkin täällä jo, niin ne korostaa ihanasti sitä pientä mahan alkua. :heart: