Tervehdys ja hyvää huomenta!
Näyttää tämä jännitys nyt valvottavan meikäläistä sekä illasta että aamusta - nukahtaminen venyy pitkälle yöhön kaikkia ajatuksia pyöritellessä. Ja tänään heräsin sitten näköjään kuudelta kun uni loppui :O
Sunnuntain hailakasta plussasta saakka olen täällä uusista helmivauvoista käynyt lukemassa, mutta päätin tulla mukaan vasta nyt, kun sain digitestissä lukemat 2-3. Laskettuaika olisi laskurien mukaan 4.2. Ikää minulla on 28 vuotta ja lapsi on meille toinen. Synnärinä Oys. Esikoinen täyttää tässä piakkoin jo 3 vuotta. Lapsettomuushoidot ovat tulleet meillekin valitettavan tutuiksi. Esikoista tekemällä tehtiin 4 vuotta ja 2 ivf:ää ehdittiin tekemään. Toisen ja kolmannen hoidon välissä sain sitten sen ihka ensimmäisen plussan. Nytkin ollaan ivf-jonossa ja syksyllä alkaisi hoito,mutta toivottavasti kyytiläinen pysyy mukana <3 Tasan vuosi sitten koimme varhaisen keskenmenon eli jänniä aikoja elellään

opcorn:
Täytyy varmaan tässä aamusella kunhan kaikki muutkin herää, soitella oysiin ja mankua varhaisultraa. Tavallisesti kellontarkka 28päiväinen kierto on hiettäny häränpyllä koko kevään. Toivottavasti suostuvat mulle sen ajan antamaan. Yksityiselle joutuu kuitenkin ainakin sen satalappusen kantamaan ja luulen että mielenrauhani vaatii varhaisuä:n
Miljoonia negatestejä vuosien aikana tehneenä oli melkoisen jännä tunne testata tällä kertaa - olin ihan varma jo etukäteen että olen raskaana =)
Voimia kaikille vuotojen kanssa painiville :flower: Itselläkin se on vielä muistissa. Toivottavasti kaikki pääsevät nyt jatkamaan odotusta loppuun saakka yhdessä!
Pelkäsin ja stressasin koko esikoisen odotusajan. Nyt olen päättänyt nauttia! Pessimisti ei pety, mutta ei se taida vauvaa mukana pitää jos on mennäkseen kesken.
Sarah85 ja nuppunen 4+6 ( työnimi taitaa elää tässä matkanvarrella vielä jos pikkuinen vaan pysyy mukana)