HELP - Hello Kitty ongelma!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poitsunmama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poitsunmama

Vieras
hei, minun 2v poika rakastaa Hello Kittyä ja haluaisi paidan =) olen nähnyt joskus mustia, sinisiä ja harmaita aika simppeleitä teeppareita joissa EI ole puhvi tai hörhelöhihoja eikä muutakaan ylimääräistä.. nyt vaan ei löydy mistään kaupoista eikä netistä kun etsin! huutiksessakaan ei ole muuta kuin sellaisia aika kivoja hellokitty-paitoja bussin kuvalla, mutta vain kokoa 86/92, onkohan niitä olemassakaan isompia..? sellainenkin kävisi jos olisi isompi.. metrin pituiselle siis etsin, 98-> JOS TIEDÄT MISTÄ VOI OSTAA (tai jos jonkun kaapista löytyy..) niin auttakaa ihmeessä toteuttamaan pikkuisen toive!

[QUOTE="vieras";24117563]Just joo, 2-vuotiaan makuasioistahan sen näkee... Kiva kun äiti yrittää toteuttaa lapsensa toiveen, eikä pue tätä mihinkään kaameaan musta-valkoiseen pääkallo-massavaatetukseen.[/QUOTE]

juuri näin!
ihanaa että äiti näkee vaivaa lapsensa toiveen eteen!

itse ap:lle, h&m:llä on monesti ollu niitä tummasävysiä, muuten en osaa auttaa

OLISKIN!! mut on oikeesti täysin auto/bussi/metro/juna/lentokone/helikopteri -fani. hoidossa vaan muut on tyttöjä ja hello kitty rulettaa, joten mun mielestä ei ole kamalaa jos on vaikka kotipaitana sellainen. olen aika salliva näissä asioissa ja kannatan unisex-juttuja =D

• Tykkää
Reactions: versatile
Meillä turkoosi plyyshiasu 110/116cm pojalla, eli paita ja housut, rinnassa iso Kitty, ei mitään puhvia tms hörhelöä, tosi kiva! Ja H&M viime syksynä ostettiin, luulisin että kohta alkaa taas pukkaamaan syysmallistoa ja uusi H&M kuvasto, pidä silmät auki! :)

Entäs jos löytyisi muuten kiva paita niin voithan leikata ne puhvihihat pois ja tehdä hihattoman? Jos tykkäät kiertää kirppareita niin niistä voisi löytyä jos henkkamaukalta ei löydy.

kiitti, jatkan metsästystä ja pitää pitää silmät auki tuunaus ideoillenne! =D ja surffata ensiyönä vähän ulkomaiden nettikaupoissakin! näin huutiksessa myös ihan just presiis sellaisen kun olis käynyt zaran mustan pelkistetyn lyhythihaisen, mutta aivan liian pieni..

Ostin jostain tapahtumasta (Hot Rod & Rock Show ??) isommalle likalle ihan normi t-paita mallisen mustan Hello Kitty-paidan. Siis ihan valkoisella mustalle teepparille painettuna se Hello Kitty ilman mitään hörsöjä. Se sopisi poitsullekin hyvin!!

Kantsii siis tsekkailla tapahtumissa niitä paitamyyjiä, sieltä voi hyvinkin löytyä sopivia!

huoh, kaikissa hm ja ellos paidoissa on pussihihat tai joku muu rypytys tai vastaava =S
ilmeisesti tarvitsee siis itse tuunata ellei kellään ole ihan tavallista t-paitaa jossa hello kitty kuva? 98-116cm?

huoh, kaikissa hm ja ellos paidoissa on pussihihat tai joku muu rypytys tai vastaava =S
ilmeisesti tarvitsee siis itse tuunata ellei kellään ole ihan tavallista t-paitaa jossa hello kitty kuva? 98-116cm?

Me ollaan ostettu tolla hm:stä, tosin kirkkaanpunainen, mutta muitakin värejä oli. tavalliset lyhyet hihat ja hello kitty "samettisena". joku kk sitten ostettiin. ja 98 cm.

[QUOTE="meeri";24121057]Me ollaan ostettu tolla hm:stä, tosin kirkkaanpunainen, mutta muitakin värejä oli. tavalliset lyhyet hihat ja hello kitty "samettisena". joku kk sitten ostettiin. ja 98 cm.[/QUOTE]

kiitos! ei kun takaisin sinne huomenna. rymyän vähän tarkemmin nurkat!! ja punainenkin käy jos muuten neutraali.. =)

Hitsi, meillä on tytöllä sellanen harmaa kitty-paita ilman hörhelöitä. En vaan muista kokoa enkä voi mennä nyt huoneeseen kaivelemaan. Voin kyllä huomenna katsoa, jos nostelet tätä ketjua :)

[QUOTE="mimmi";24121120]Hitsi, meillä on tytöllä sellanen harmaa kitty-paita ilman hörhelöitä. En vaan muista kokoa enkä voi mennä nyt huoneeseen kaivelemaan. Voin kyllä huomenna katsoa, jos nostelet tätä ketjua :)[/QUOTE]

kiva kiitti, nostelen huomenna! ja saa laittaa meiliäkin vinski.c at luukku.com =)

Joku tuossa vinkkasi katselemaan tapahtumista, ja itsekin olen nähnyt markkinoilla ja vastaavilla Hello Kitty -vaatteita monenlaisia. Ovat tosin aivan varmasti halppiskamaa eli laadusta ei voi mennä takuuseen, mutta jos toisella niin tekee mieli...

Yhteistyössä