help,help..... APUA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja APUA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

APUA

Vieras
Nyt iskee paniikki. Mulla on eroprosessi käynnissä. Lähipiirini olettaa että saamme asiat selvitettyä ja jatkamme ukon kanssa yhdessä vielä. Eropaperit on lähteny maanantaina.

Nyt on kuitenkin tilanne että ihastus toiseen mieheen nostaa päätään. -olen miettinyt asiaa paljon myös siltä kannalta että otanko tämän toisen miehen huomion vain imarteluna kun en ole kotona saanut huomiota ja hellyyttä enää pitkään aikaan. Mitä teen??? Yritänkö kuitenkin vielä ukon kanssa vaikka en haluaisi? Menee jopa yöunet tämän asian takia...

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
No sanoisin että sitä pitää haluta jos meinaa yhdessä vielä yrittää.. Mutta hankala sanoa kun ei teitä tunne eikä teidän tilannetta.

Sen verran taustatietoa että multa on luottamus täysin hukassa tähän ukkoon. Olen myös tänne purkanut aika paljon asiasta. Salailua, valehtelua, viestittelyä, yms... Tämä ei ole ainoa ongelma mutta suurin. Ongelmana on myös hellyyden ja läheisyyden puute ja se ettei asioista koskaan puhuta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No sanoisin että sitä pitää haluta jos meinaa yhdessä vielä yrittää.. Mutta hankala sanoa kun ei teitä tunne eikä teidän tilannetta.

Sen verran taustatietoa että multa on luottamus täysin hukassa tähän ukkoon. Olen myös tänne purkanut aika paljon asiasta. Salailua, valehtelua, viestittelyä, yms... Tämä ei ole ainoa ongelma mutta suurin. Ongelmana on myös hellyyden ja läheisyyden puute ja se ettei asioista koskaan puhuta.

Itse en pystyisi jatkamaan jos mies olisi tuollaista tehnyt..en pystyisi enää luottamaan.

Itse en pystyisi jatkamaan jos mies olisi tuollaista tehnyt..en pystyisi enää luottamaan.

Juuri näin mullakin... Sitä vain ei lähipiirini tajua ja yrittää puhua yhteenpaluun puolesta. Ja nyt tämä toinen mies alkaa "kummitteleen" tuolla takaraivossa.

Juuri näin mullakin... Sitä vain ei lähipiirini tajua ja yrittää puhua yhteenpaluun puolesta. Ja nyt tämä toinen mies alkaa "kummitteleen" tuolla takaraivossa.

Mut sä et ole lähipiirin kanssa naimisissa, voi niillä mielipiteitä olla mut päätös on sun ja sun pitää elää niin kun ite tiedät et sulla on parasta olla.

miten mun pitäis suhtautua tähän toiseen mieheen? Ukko elättelee myös toiveita jatkamisesta eikä sekään tajua etten pysty luottaa enää. Kuinka väärin se on jos ukko saa tietää että olen ihastunut toiseen vaikka ero ei ole vielä valmis?

Yhteistyössä