HELP!!! Kokkokolmoset :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Piti tehdä makaroonilaatikko, mut munat puuttuu.

Mulla on makaroonit jo kiehumassa, mutta mitä mä nyt sovellan? 2dl 3 juuston ruokakermaa on, paanko lisäks maitoa vielä? Vai mitä mä säädän??

HELP!

laita se kerma, maitoa lisäks ehkä 1-2dl, tulee pehmeetä laatikkoa, mun mummo teki aina ilman munia ja sekoitti massaa paistamisen aikana, tuli sellasta makaronimössöä, ehkä juustoraastetta sekaan vähän sitomaan, vai tuleeko liian juustoista?

laita se ruokakerma ja tarpeen mukaan lisää nestettä (vettä tai maitoa) myöhemmin
tai tee lasagnen vaalea kastike (sulata rasva, lisää jauhot, lopuksi maito ja vähän juustoraastetta)

• Tykkää
Reactions: erinys
Mä teen makaronilaatikon aina ilman munaa ja maitoa kasvisliemeen ja Koskenlaskijaan. En keitä makaroneja ja jauhelihan tilalle laitan soijarouhetta. Nestettä laitan reilu litra/pikku pussi makaroneja, puolikas koskenlaskijapaketti ja paistettu soijarouhe mukaan. Päälle ehkä juustoraastetta ja uuniiin tunnksi. Tulee paljon parempaa kuin perinteisesta versiosta.

[QUOTE="Riksu";25556237]Mä teen makaronilaatikon aina ilman munaa ja maitoa kasvisliemeen ja Koskenlaskijaan. En keitä makaroneja ja jauhelihan tilalle laitan soijarouhetta. Nestettä laitan reilu litra/pikku pussi makaroneja, puolikas koskenlaskijapaketti ja paistettu soijarouhe mukaan. Päälle ehkä juustoraastetta ja uuniiin tunnksi. Tulee paljon parempaa kuin perinteisesta versiosta.[/QUOTE]

Koskenlaskijaa ei ole.

No, saa nähdä mikä "soppa" tosta syntyy. Laitoin vielä sekaan (paistan jauhelihaa just) paprikapalasia ja kesäkurpitsaa mitä jäi eilisestä ruuasta yli :p laitan siis ruokakerman ja jonkun verran maitoa ja juustoraasteen sekoitan kans sekaan :D
200 astetta? ja puolituntia?

Yhteistyössä