Help! KUinka herkästi ANGIINA tarttuu??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Moonlightmom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ÖÖ miksi en ole ikinä sitä sairastanut ja olen tekemisissä koko ajan kaverin kanssa joka sen sairastaa aika usein...oon luullut ettei se tartu...

Ei kaikille iske samat pöpöt yhtä hanakasti, meillä kun on erilaiset immuunipuolustusjärjestelmät jokaisella.

Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
24h lääkekuurin aloituksesta voi jo liikkua ihmistenilmoilla

Juu voi olla ihmisten ilmoilla, mut 3 vrk antibiootin aloittamisen jälkeen EI ENÄÄ tartuta!!

Meillä on tauti pyöriny perheessä toista kuukautta. Osalla lapsista on tullut tulirokkona osalla angiinana.

JA ON TOSI HERKKÄ TARTTUMAAN!

Huomasin, että angiina tarttuu helposti! Minulla ei ole ikinä ollut angiinaa ja eilen näin erästä kaveria kaupungissa pitkästä aikaa ja eiköhän illalla tullu kurkku kipiäksi ja aamuyöstä heräsin kamalaan kurkku kipuun!

Tosi hyvin tarttuu, meillä aikanaan kahdessa perheessä oli kuukauden kierre, kun lapset tartuttivat vuoronperään toisiaan. :attn:

meillä sama :( Viime kesänä oli eka kierre angiinaa koko perheellä, joka jatkui semmoiset kolmisen viikkoa ja viime viikolla tämä angiina on tullut takaisin ja en usko et kovin helpolla lähtee. Kannattaa hommata samalla koko perheelle antibioottikuuri niin ei leviä uudestaan, eikä muualle :)

Yhteistyössä