Help Lehtitilaus asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Elikkä tänään kolahti postiluukusta cosmopolitan lehti ja lasku siitä, eihän siinä mitään jos olisin kyseisen lehden tilannut, mutta kun en ole (enkä kyllä muitakaan lehtiä, mutta cosmopolitan on sellainen lehti joka ei kiinnosta). Miten tämä on mahdollista? Ketään kelle käyny näin? Heti kun avasin laskun yritin tietysti soittaa siinä olevan numeroon mutta en saanut ketään puhelimen päähän, huomenna taas uusi yritys. Mutta ärsyttää vaan niin suunnattomasti ja ihmetyttää. Puhelinmyyjiä kyllä joka viikko useaankertaan soittelee mutta en ikinä tilaa mitään, luen lehdet kirjastossa.

On käynyt noin, ja kaiken huippu oli (kun vihdoin sain jonkun langanpäähän) että heidän mielestään MINUN olisi pitänyt maksaa jo luukusta tippunut lehti (joka normaalihintaisena oli 1/3 koko tilauksen hinnasta!)... Onneksi olin tuolloin pieniin päin, ja kovin kävivät hormonit kovilla kierroksilla, jolloin lopputulos oli se etten maksanut kyseiselle firmalle senttiäkään ja se sopi heille vallan mainiosti ;)

Mulle kävi just viime viikolla noin. Eli luukusta kolahti urheilulehti ja seuraavana päivänä sitten tilausvahvistus/lasku, nimessäkin oli kirjoitusvirhe. Ainoo vaan että mä olen tilannut ko. lehteä jo 20 vuotta ja ihan oikein kirjoitetulla nimellä, eli en taatusti ole tehnyt toista tilausta.

No soittelin asiakaspalveluun ja tilaus peruttiin eikä mun tartte maksaa mitään.

Eilen tuli postilaatikkoon Tuulilasi -lehti jota en todellakaan ole tilannut, oli sitten A-lehtien järjestelmän mukaan kestotilauksen ensimmäinen lehti. Laitoin jo A-lehdille asiasta sähköpostia eilen, vastausta en ole vielä saanut.

Yhteistyössä