V*tun Forma! Onks muilla ollut ongelmia Kotivinkin tms. kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiukku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eipä mee perille irtisanomisilmoitukset automaattiin. Tein automaattiin hyvissä ajoin viime syksynä Trendistä peruutusilmoituksen, jonka laskun mukaan pitäisi päättää kestotilaus voimassa olevan laskutusjakson loppuun. Formalta tuli lasku hiljattain ja soitin asiasta asiakaspalveluun. Soitin osoitteenmuutosasioissa heille vielä seuraavana päivänä ja myös peruutuksen sanottiin olevan ok.

Tiedustellessani tästä aiheettomasta laskusta sanoivat, että jos irtisanomisilmoituksessa on ollut yksikin numero väärin, ei peruutus rekisteröidy. Miten tällaiseen tilanteeseen olisi voinut reagoida?? Asiakaspalvelija ei edes ollut pahoillaan. Pahoittelut olisivat pelastaneet kaiken.

Viimeinen kerta, kun k.o. yhtiöltä mitään tilaan. Onneksi eivät tee edes hyviä lehtiä, niin enpä mistään jää paitsi.

jatkampa mäkin kokemuksiani..eli ensinnäkin mulla on voimassa se lehtimyynti kielto,mutta mulle soitti täs syksyllä yksi myyjä ja en edes tajunn et eihän ne sais soittaa ja tää myyjä puhu oikee muka huolissaan että hän alko vaan soittaa et kun sulla toi kotivinkki on tullu ja hän alko kiireesti soittaa et muistat pistää heti sen lappusen postiin,missä muutetaan tilaus määräaikaiseksi,kun sulla on muttumassa se tarjoustilaus lähiaikoina,lasku on muuten 51 euroa..No mä vähän olin et aijaa täytyy muistaa joo..no tää täti sitte siihen et hänellä olis tosi hyvä tarjous kodinkuvalehdestä ja jne. okei mä tilasin kodinkuvalehden,kun siitä oikeesti tykkään.
Mutta ku puhelu oli loppunu,niin mä tajusin et eihän mulla oo varmaan vuoteen ainakaan tullu kotivinkkiä ja sitten muistin et vuosia sitten mulle tuli myös kotivinkin myyjältä soitto ja tarjos lehteä ja ihmetteli et kun sä viimekskin maksoit niin kalliin laskun kotivinkistä,et kun hänellä on niin hyvä tarjous jne..Ja mä viel silloin väitin et en varmasti oo tilannu kun niitä jotain 3 tai 4 nro tarjous juttuja.Myyjä oikee vihasesti tokas et kyllä hän näkee,et sä oot maksanu kalliimman summan,et miksi et oo lopettanu tilausta ajoissa..Et eihän sun oo mitään järkeä maksaa noin suuria maksuja..
Ja ainakin kyhden kerran mulle on alkanu tulee kotivinkki sen jälkeen kun puhelinmyyjä on soittanu,mutta oon kietäytyny tilaamasta lehteä..Et ei kovinkaan hyviä kokemuksia mullakaan.

Yhteistyössä