Help! Miten kauan odottelen yhteydenottoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Black Sheep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Black Sheep

Aktiivinen jäsen
04.03.2006
1 105
0
36
Ostin kestovaippainfon kirpparin kautta vaippoja.
Myyjä oli hyvin aktiivinen siinä vaiheessa kun kyselin tietoja vaipoista ym yv:llä. Maksoin vaipat 15.12, jonka jälkeen ei myyjästä ole kuulunut mitään.
On ollut kuitenkin kirjautuneena viimeksi torstaina. Laitoin kyselyn tiistaina, että keskiviikkona. Ei ole vastannut mitään.

Mitä teen?

Alkuperäinen kirjoittaja Yamini:
En odottelisi enään.

Enpä tosin osaa neuvoakkaan mitä tehdä. Soitto poliisille? Yleiselle foorumille että henkilö xxx ei lähetä maksettuja tuotteita?

Siellä on kyllä kirppariosion ohjeis, että ilmoitus ylläpidolle jos rahat menee ja tavaraa ei kuulu. -> sulkevat tunnuksen. Mietin vaan et miten sitten saan rahani takaisin? Tuntuu vähän typerältä alkaa poliiseille soittelemaan, summa kun ei kuitenkaan ole järjettömän suuri.

Ku ajattelin, että jos myyjällä ollut jotain estettä tms. onhan nyt kuitenkin ollut joulun pyhät sun muuta. Ja aika vähän arkipäiviä. Mutta tuo että on kuitenkin ollut kirjautuneenakin palstalla, muttei vastaa viesteihin :/
Pistää vihaksi :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Kohta 3 vkoa jo mennyt.. :/
Minä pistäisin hyvin äkäistä viestiä myyjälle kera uhkailun, toivottavasti saat vaippasi!

(mulla olis muuten äp:n kestoja.. ;) )

Laitoin torstaina viestin kun näin että oli ollut kirjautuneena. Kerroin odottavani lauantaihin asti, jolloin laittaisin viestiä ylläpidolle. Tää tyyppi vaan ei oo ollut kirjautuneena sen jälkeen.

äp:n vaipat on jo aikaa jäänyt meillä pieneksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Black Sheep:
Ostin kestovaippainfon kirpparin kautta vaippoja.
Myyjä oli hyvin aktiivinen siinä vaiheessa kun kyselin tietoja vaipoista ym yv:llä. Maksoin vaipat 15.12, jonka jälkeen ei myyjästä ole kuulunut mitään.
On ollut kuitenkin kirjautuneena viimeksi torstaina. Laitoin kyselyn tiistaina, että keskiviikkona. Ei ole vastannut mitään.

Mitä teen?

Teet rikosilmoituksen!!!

Mietin kyllä tuota rikosilmoitustakin, mutta mutta..
Se summa ku ei oikeesti ollut suuri. Mahtaa poliiseilla olla hauskaa kun meen rikosilmoitusta tekemään |O

Niin, mutta netissä pyörii useampi tällainen joka huijaa "ihan vähän vain", yllättäen paljastuu useampikin huijattu jolloin summa onkin jo paljon suurempi

Mulla oli huutiksessa vastaanvanlainen tapaus.
Myyjästä ei kuulut mitään 1,5kk kun kyselin joko on postiin pistänyt kun ei ole kuulut tavaraa. Sitten vastas kun kerroin meneväni tekee rikosilmoituksen.

Tavara tuli 2kk jälkeen huudostani.
Hinta oli 4e mutta periaate paljon suurempi mulla.

Se summa ku ei oikeesti ollut suuri. Mahtaa poliiseilla olla hauskaa kun meen rikosilmoitusta tekemään |O

minun mies teki juuri rikosilmoituksen 20? takia kun ei saanut huutisostoaan. ja tiedän monien tehneen ihan muutamankin euron takia.

Olen tehny 3e ostosta rikosilmoituksen poliisille.
Eivät nauraneet sillä myyjästä oli tehty useita rikosiloituksia ja huijaussumma oli lähes 2500e siis aika monelta oli siis huijannu.

noi on paskamaisia juttuja :kieh:

mä ostin pari vuotta sitten isomman ostoksen huutiksessa ja myyjä hävisi kuin pieru saharaan kun olin maksanut. kummasti se paketti lähti postiin saman tien kun laitoin viestiä että jos ei paketti tule siihen ja siihen mennessä, ilmoitan poliisille.

Jos kaikki tekis rikosilmotuksen noista huijauksista niin uskon, että ne ainakin vähenis huomattavasti. Uskon, että moni vaan jatkaa noita touhujaan kun ajattelee, ettei kukaan viitti tehä ilmotusta parin euron takia. Just tollasten tapausten takia en osta huutiksesta ym. mitään. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Allu-:
Jos kaikki tekis rikosilmotuksen noista huijauksista niin uskon, että ne ainakin vähenis huomattavasti. Uskon, että moni vaan jatkaa noita touhujaan kun ajattelee, ettei kukaan viitti tehä ilmotusta parin euron takia. Just tollasten tapausten takia en osta huutiksesta ym. mitään. :/

No mä oon reippaat 3 vuotta käynyt kauppa netissä aika aktiivisesti sekä ostajana, että myyjänä ja tää oli eka kerta ku näin kävi.

Aion kyllä ostella jatkossakin.