Help!Pitäis saada gsm liittymä esikoiselle...halpa,kiitos.

Saapasjalkakissa

Aktiivinen jäsen
02.06.2004
3 490
0
36
Siis kun laskee että neiti soittaa kotiin eli siis mulle jos tulee pakollisesti asiaa, eli ei tarvii olla siis todellakaan mikään erikoinen liittymä.
Ja jos ajattelee vielä niin että oisko semmonen prepaid kaikkein järkevin?Vai onko niissä kauheen kalliit puhelut?viestit?

Joo, tosiaan ei kannata kauheita kuukausimaksuja yms maksella kun arviolta puolen tunnin mittainen ois kuukausipuhelut... ja viesteistä ei ymmärrä vielä yhtää mitää...
Kiitoksia annetuista vinkeistä...koitan setvitä näillä eteenpäin....käyttökokemuksiakin saa laittaa...

ota dna prepaid,mun pojalla on se ja tosi hyvä ja halpa.saa lataus etuja et jos lataat 10e saat päälle lisää puherahaa,tai gomobile,netistä saa ilmaset viestit sillä laittaa,

Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Kolumbuksen prepaidin ottaisin. Sillä minusta parhaimmat hinnat ja tarjoukset kuten nyt on että jos lataa netistä niin saa 50% lisää. Eli jos lataa 30e niin saa 45e puheaikaa.

sama etu on tuossa dnassa..

Kiitoksia kiitoksia edelleen linkeistä ja muista neuvoista... :D Mulla on kyllä täällä miljoona sivua auki mitä kattelen noita liittymiä... Ihan siis kyselin käyttökokemuksia eri liittymistä. Miten esimerkiksi tuo saunalahden ykkönen laskuttaa?Kun laskutusväli on kuukausi niin tuleeko se lasku vaikka se ois esimerkiks 4 euroo?

Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Kiitoksia kiitoksia edelleen linkeistä ja muista neuvoista... :D Mulla on kyllä täällä miljoona sivua auki mitä kattelen noita liittymiä... Ihan siis kyselin käyttökokemuksia eri liittymistä. Miten esimerkiksi tuo saunalahden ykkönen laskuttaa?Kun laskutusväli on kuukausi niin tuleeko se lasku vaikka se ois esimerkiks 4 euroo?

Mun mielestä tulee.Toki sitä voi kysyä saunalahden as.palvelusta tai jostain myymälästä vielä.Mulla oli aikoinaan tuo saunalahden ykkönen,nyt saunalahdelta puhepaketti.Tyytyväinen olen ollut koko 4v mitä liittymä nyt ollut käytössä.

DNA lähettää laskun asiakkailleen kerran kuukaudessa. Mikäli laskun loppusumma on alle 8,40 euroa, ei laskua lähetetä, vaan maksut siirtyvät seuraavan kuukauden laskuun.

http://www.dnafinland.fi/showContent.do?content=path&selectedMenuItem=ABE

Yhteistyössä