Help! Siitepölyallergiaa VAI!? LApsi 3,5v. ja outoja oireita.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamaa"

Vieras
Lapsella on ollut pari viikkoa jotain pientä yskää aamuin ja illoin. Eilen kutisi silmät ja niiden ympäristö punotti. Tänään heti aamusta lapsi oli TODELLA itkuinen ja äkäinen ja valitti korvakipua. Annoin särkylääkettä ja laitoin päiväunille.

Iltapäivällä mentiin lääkäriin, kun epäilin korvatulehdusta. Ne oli normaalin näköiset ja lääkäri epäili siitepölyä syyksi ja se siitä. Loppupäivän lapsi valitteli väsymystä, silmän ympäristö punoitti ja koko ilta meni kiukutellessa ja temppuillessa. Vein yöunille ja taas hän valitti korviaan ja yski. Annoin särkylääkkeen taas ja nyt mietin mikä tuota lasta vaivaa?! Tää ei ole ollenkaan normaalia. :(

Onko kenelläkään ideoita?

Mulla ainakin siitepölyn takia hirvee yskä ja nuha. Sekä kutiaa iho..kurkku ja korvat. eikö lääkäri antanu lääkettä...käy apteekissa hakemassa lapselle sopivaa allergia lääkettä... ei siitä ainakaan haittaa ole. Itellä ainakin tuskallinen olo. tsemppiä!

Meillä ei korvakipua. Mutta silmät punoittaa vuotaa ja aamulla turvoksissa, nenä vuotaa ja on tukossa. Yskääkin on, lääkäri kuunteli kehkot ja sanoi että yskä on allergia peräistä kun ei keuhkoista kuulunut mitään ylimääräistä.

saatiin silmätippoja ja zyrteciä.

kannattaa pyytää niitä allergia lääkkeitä jos lääkäri ei itse niitä ymmärrä määrätä.

Voi hel... Ei se puhunut lääkkeistä tms mitään! Mitä lääkettä mä uskallan omin päin antaa? Mulla ei ole allergioista lainkaan kokemusta. :( Olimpa tyhmä lääkärissä, kun en kysellyt enempää mm niistä lääkkeistä! Korvantaustat lapsi on raapinut, sen huomasin tänään myös.

Yhteistyössä