Helpottaako kuvotuksen ja inhon tunne jotakin ihmistä kohtaan ajan kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneksi ohi nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneksi ohi nyt

Vieras
Tilanne on siis se, että anoppi on kiusannut minua järjestelmällisesti ja purevasti lähes koko seurustelumme ajan. Useamman vuoden. Aluksi mies ei lainkaan uskonut asiaa (anoppi oli taitava iskemään juuri silloin, kun kukaan ei näe eikä kuule), mutta anopin itsehillintä kävi heikommaksi ja heikommaksi ajan myötä.

Kunnes mies alkoi hiljattain tosissaan huomata jotain. Huomautti äidilleen ja sai lopulta äitinsä vihat niskaansa. Äitinsä yritti aluksi olla ihmisiksi, mutta "luhistui" aina lopulta, viime kuukaudet siten, että seuraus oli hyvin aggressiivisen tuntuinen purkaus. Lopulta seuraus oli järjettömän raivon + syyttelyn puuska miehelleni, epäluuloa, että mies yrittää "vallata" kesähuvilaa, joka itseasiassa on suojatusti miehen isän suvun paikka. Myös npieni lapsemme pääsi haukkumisen kohteeksi. No, nyt mieskin on tajunnut, että äitinsä kaipaa apua. Ja jopa appi on myöntänyt, että vaimonsa on "viimeajat" ollut epätasapainoinen.

Ongelma on se, että sisälläni on useampi vuosi kiusaamisen, arvostelun, sairaiden tempausten sekä hyökkäävän käytöksen sietämistä. Epäilen, että anoppi on henkisesti sairas enkä ole tosiaan epäilyjeni kanssa yksin. Järki sanoo, että todennäköisesti sairaan ihmisen teoista tai sanoista ei kannata välittää, mutta silti tuntuu hirveän pahalta ja loukatulta.

Onko muilla kokemusta tällaisesta vastaavasta tilanteesta? Meneekö tuntemukset ja suru ohi kun aikaa kuluu?

En jaksa alkaa kertomaan tarkemmin, mitä on tapahtunut, koska se herättää vain kauheita muistoja mieleen+luo pahaa oloa. Minua kiinnostaisi vain kuulla epätasapainoisten kiusaajien uhrien tarinoita ja heidän tapaansa prosessoida tapahtunutta.

No mulla on kokemusta vastaavasta eikä ainakaan vielä ole helpottanut :( Toivon, että menis aikanaan ohi tai vähän laantuisi, mutta vielä on aikaista sanoa. Kun ei ole tekemisissä niin helpottaa, mutta tunteet palaa entiselleen kun taas tapaa. Vähän luulen, että menee ohi vasta kun side siihen ihmiseen on syystä tai toisesta lopullisesti katkennut.

mulla ex-anoppi harrasti tuollaista järjestelmällistä kiusaamista, siis minuun kohdistuvaa. oli sitten varmaan minulle mustasukkainen ja kateellinenkin. no, nyt hän on onneksi ollut ex jo yli 10 vuotta..! itsekin kuulemma epäili aiheuttaneensa osittain meidän avioeromme.. vaikka olihan siihen toki muitakin syitä, hän oli vain yksi monista syistä..!

Itse olen joutunut sietämään vastaavaa aikoinaan noin kymmenen vuoden ajan. Nyt on ollut viitisen vuotta rauhallisempi tilanne mutta en todella voi kaikkea kokemaani koskaan unohtaa!

Alkuperäinen kirjoittaja no:
mulla ex-anoppi harrasti tuollaista järjestelmällistä kiusaamista, siis minuun kohdistuvaa. oli sitten varmaan minulle mustasukkainen ja kateellinenkin. no, nyt hän on onneksi ollut ex jo yli 10 vuotta..! itsekin kuulemma epäili aiheuttaneensa osittain meidän avioeromme.. vaikka olihan siihen toki muitakin syitä, hän oli vain yksi monista syistä..!

Meillä anoppi meni onneksi paljastamaan epävakaisuutensa, joten ei hän tule eroa meille aiheuttamaan. Edes osasyyllisenä. Tunnen, että nyt meillä on mahdollisuus eheytyä, kun perheemme saa olla rauhassa siltä kamalalta naiselta. Saamme myös varmasti pitää rauhamme anopista piiiitkään, koska hän syyttää käytöksestään muita ja mies toisaalta sydämistyi anoppiin aivan totaalisesti.

Kurjaa, että teillä tilanne meni noin pitkälle. Siis, että miehen äiti oli jopa avioeron osasyy:( Toivottavasti olet pystynyt edfes vähän unohtamaan asiaa + toipumaan:/

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Itse olen joutunut sietämään vastaavaa aikoinaan noin kymmenen vuoden ajan. Nyt on ollut viitisen vuotta rauhallisempi tilanne mutta en todella voi kaikkea kokemaani koskaan unohtaa!

Kurja juttu:( Onko sinulla inhotuksen tunteet yhtään laantuneet?

Yhteistyössä