Helpotusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sössö79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sössö79

Uusi jäsen
03.08.2006
29
0
1
|O onkohan ketään joka on onnistunut pitämään kurissa raskausajan vaivan kamalan turvotuksen (nestettäkehossa) minulla tämä vaiva alkoi muutamia viikkoja sitten 3 raskaus eikä ikinä ole ollut näin kauheata :ashamed: nyt rv 36+3 ja yöt saa valvoa oikea käsi puutuu ja sitten seuraa hermoton särky hyviä vinkkejä otetaan vastaan jos olette onnistuneet jollain asennolla tai muulla tämän vaivan kurissa pitämää;)

Jos sulla on kohdun suu vielä kiinni ja voit käydä uimassa, suosittelen lämpimästi. Esikoista odottaessa viimeinen kuukausi oli aika tuskaa - jatkuvat hermosäryt+turvotus ja siihen toi ainakin muutamaksi tunniksi kerrallaan helpostusta päivittäinen 30min uiminen + sauna siihen päälle.

Täällä mennään susta viikon jäljessä ja jokin aika sitten alkoi turvottaa. Oon syönyt tosi paljon hedelmiä (varsinkin ananas ja greippi on tehokkaita) ja lepäillyt (meillä vasta eka tulossa niin on siihen mahdollisuus) ja nyt on turvotus pysynyt aisoissa, oikeastaan kokonaan lähtenyt pois. En tiedä mikä vaikutus noilla hedelmillä, veden kittauksella ja levolla on ollut, mutta mulla ainakin auttaa.

Yhteistyössä