T
Tyttö,kouvola
Vieras
Moi! Minulla on ongelma yhden pojan kanssa, poika sanoo haluavansa minua ja keskustellaan aina messengerissä ja hän sanoo kaikkea halimisesta ja pussailemisesta minun kanssa. Pojan kanssa olin tossa viime viikonloppuna meillä ja oli hauskaa ja tehtiin kaikkea, lähtiessä poika halasi minua puolittaisesti eli vaan toiset kädet meni selän taakse ja sanoi messengerissä minulle että ei kehdaanut halata kunnolla eikä uskaltanut tehdä mitään muutakaan. Poika on kyllä sanonunut minulle, että on ujo, mutta miten saisin hänet tajuamaan että en ole vasten hänen halailemisiaan tai jos vaikka pusuja.. Kovat puheet, pienet teot. Esimerkkinä viikonlopusta oli se kun minun koirani nukkuu minun rintani päällä pitäen päätä siinä ja nukahtaen melko nopeasti, sanoin hänelle siitä ja hän totesi ''moni siihen nukahtaisi jos mahdollisuuden saisi'' sen jalkeen hän sanoin että voi itsekkin testata nukahtaako hän siihen. Viikonloppu tuli eikä hän sitten uskaltanut, kertoen taas messengerissä ettei uskalla eikä kehtaa, ettei vain loukkaisi minua. Kiitos jos viitsitte auttaa!
Ja anteeksi jos on jo samaan aiheenseen liittyvä keskustelu, mutta en ole ainenkaan huomannut olevan.