HELPPIIII!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EMTP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

EMTP

Jäsen
09.02.2009
110
0
16
Tarttis tulkkaus apua... voiko joku tulkat tuon suomeks...

osan ymmärrän ja osaa en... :(

Ja kiitos sille joka viitsii ja vaivatuu.. :flower:

248 skr in my bankaccount in 5 days and i don´t pay anyhting that can you read in the auktion! That many shell be in swedish krones 248skr on my bankaccont:

Idon´t pay any bank money thats up to you and that i tell you on the auktion in %&WW&!

I don´t send your plate that many 248skr in my account a don´t send the plate to you before you pay the right svk.

I send the plate to you when i see the right krone in my bank account!

Et jos tuon summan muutaa euroin ja laittaa euroina meneen... Niin näkkyykö se sit hällä euroina vaiko kr.. tilillä vai verotettaanko siit sit jompaa kumpaa siit et eri valutta???

ei tuossa tekstissä ole paljoakaan jörkeä, hirvittävän huonoa englantia.

pääpointti kuitenkin se, että hän ei lähetä lautasta ennen kuin näkee oikean rahasumman tilillään. maksu pitää tehdä 5 päivän sisään.

jos maksat euroina, näkyy se saajan tilillä kruunuina.

Alkuperäinen kirjoittaja EMTP:
Et jos tuon summan muutaa euroin ja laittaa euroina meneen... Niin näkkyykö se sit hällä euroina vaiko kr.. tilillä vai verotettaanko siit sit jompaa kumpaa siit et eri valutta???

Mä itse makselen Ruotsiin euroissa. Muutan itse summan euroiksi ja lisään siihen pikkasen ylimäärästä, että sitten kun summa tulee vastaanottajan tilille Ruotsiin ja se muutetaan kruunuiksi niin ettei summa valuuttakurssien vaihtelun vuoksi jää liian pieneksi. Jos erehtyy maksamaan ruotsiin kruunumääräisenä niin ainakin sampo veloittaa silloin 8,5 euroa maksun välittämisestä. Sepa maksun maksaminen eu:n alueella on ilmaista, mutta se summa pitää olla siis euromääräinen.

Mitä meinaat?? nyt menin sekas???
Kun itse aina maksan kauppiaalle viel aina 10kr lissää siihe et onnistuu se siirto ulkomaan tilille... ni onkoha kyseessä juuri tämä sama makusun välitys??? ja nyt oon alkan miettii et ei kai mul nyt tuu sit nyt jottai ylläri maksui :OO

Alkuperäinen kirjoittaja Meade:
Alkuperäinen kirjoittaja EMTP:

Mä itse makselen Ruotsiin euroissa. Muutan itse summan euroiksi ja lisään siihen pikkasen ylimäärästä, että sitten kun summa tulee vastaanottajan tilille Ruotsiin ja se muutetaan kruunuiksi niin ettei summa valuuttakurssien vaihtelun vuoksi jää liian pieneksi. Jos erehtyy maksamaan ruotsiin kruunumääräisenä niin ainakin sampo veloittaa silloin 8,5 euroa maksun välittämisestä. Sepa maksun maksaminen eu:n alueella on ilmaista, mutta se summa pitää olla siis euromääräinen.

Yhteistyössä