Varmasti ongelma on se, että tässä on joukko aikuisia ihmisiä buustaamassa teinin dissosiaatioita, joihin ei pitäisi oikeastaan reagoida millään tavalla. Se, että annetaan jonkun olla oma itsensä ei vaadi minkäänlaista buustaamista keneltäkään.Miksi omana itsenä oleminen ei päde transsukupuolisuuteen? Eikö se ole osa ihmisen omaa itseä?