Helsingin poliisi epäilee taksikuskia useista seksuaalirikoksista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Bussilla kulkeminen on nykyään turvallisempaa.
 
Mieleisensä taksin on aina saanut valita, mutta nyt on ma mujen valtaamilla taksiasemilla väkivallan pelossa parempi ottaa se eka auto.
Näinhän se on. Kyllä taksin on aina saanut valita, mutta toki taksinkuljettajilla on ollut tiettyä lojaalisuutta toisiaan ja yhteisiä pelisääntöjä kohtaan. Sen takia jonossa on monesti sanottu asiakkaalle, että ota vain sieltä kärjestä kun on sen vuoro. Kun itse ajoin taksia tein juuri noin paitsi mikäli asiakas sanoi suoraan, ettei mene väärän värisen kuljettajan kyytiin. Siinä tilanteessa en alkanut inttää, vaan otin keikan.
 
Näinhän se on. Kyllä taksin on aina saanut valita, mutta toki taksinkuljettajilla on ollut tiettyä lojaalisuutta toisiaan ja yhteisiä pelisääntöjä kohtaan. Sen takia jonossa on monesti sanottu asiakkaalle, että ota vain sieltä kärjestä kun on sen vuoro. Kun itse ajoin taksia tein juuri noin paitsi mikäli asiakas sanoi suoraan, ettei mene väärän värisen kuljettajan kyytiin. Siinä tilanteessa en alkanut inttää, vaan otin keikan.
Silloin tulee soittaa poliisit paikalle.
 
Aamujunilla kun tulee porukkaa maakunnista Helsinkiin niin eipä siinä paljon muuta mahdollisuutta ole, kuin ottaa se ensimmäinen taksi, jos ei halua aiheuttaa ylimääräistä hämminkiä.

Kuulemma Postitalon luona on paljon rauhallisempi taksitolppa.
 

Yhteistyössä