Helsingin Sanomille on kauhistus kun nuori nainen haluaa omakotitalon, miehen, lapsia ja asua maaseudulla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Selasin uusinta Pirkka-lehteä, jossa on juttu kahdesta pariskunnasta, joilla on yhteisomistuksessa kesämökki. 14 henkilön yhteismajoitus.
Yle aamun Rahavartissa tuumittiin tulevasta kesämökkibuumista.
Asenteet ja arvot muuttuvat. Ei niissä ole mitään ihmettelemistä ja kauhistelemista.
 

Yhteistyössä