J
jk
Vieras
Millaiset vierailurajoitukset ja käytännöt on tällä hetkellä Helsingin synnytyssairaaloissa Nkl:lla ja Kätilöopistolla?
Luin alla olevan HS:n uutisen synnytysosastojen vierailurajoituksista, ja tuli mieleen, että haluaisin kyllä mieluiten toukokuussa synnyttämään sairaalaan, jossa on nuo rajoitukset käytössä.
Eli Kätilöopiston ja Naistenklinikan kokemuksia kaipaan.
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Synnytysosastojen+vierailurajoituksista+hyvi%C3%A4+kokemuksia/1135252427695
Luin alla olevan HS:n uutisen synnytysosastojen vierailurajoituksista, ja tuli mieleen, että haluaisin kyllä mieluiten toukokuussa synnyttämään sairaalaan, jossa on nuo rajoitukset käytössä.
Eli Kätilöopiston ja Naistenklinikan kokemuksia kaipaan.
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Synnytysosastojen+vierailurajoituksista+hyvi%C3%A4+kokemuksia/1135252427695