Helsingissä kerrostaloasujat, kuinka monta huonetta asunnossanne on ja kaksi muuta kysymystä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyselyä mielenkiinnosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuo kommenttisi oli vaan niin hassu. :D

Ei kai sitä nyt erityisesti "rahaa" tarvitse naida, jotta kookkaan aso-asunnon saa?
Tiirulla ja miehellään on käsittääkseni kyllä hyvin raha-asiat, mutta tiiruhan elätti koko perheen silloin kun miehensä opiskeli. :)

Helsingissä aso-viisiöt ovat kyllä vuokraltaan pitkälti yli tonnin, joten ei niitä ihan joka poika pysty hankkimaan.

[QUOTE="vieras";28103050]Helsingissä aso-viisiöt ovat kyllä vuokraltaan pitkälti yli tonnin, joten ei niitä ihan joka poika pysty hankkimaan.[/QUOTE]

No ei kyllä, esim. itse en kykenisi mitenkään, mutta tiiruhan on miehensä kanssa yhdessä järjestänyt asiat niin että voi, joten ei ole "nainut rahaa". :)

Meillä on velattomasti asoasunto josta maksettu 45 000eur ja säästöjä sen päälle. Kaverit ostivat oman 15 000e käsirahalla ja ottivat juuri 300 000eur lainaa.
Miten omistusasunnon ostaminen tekee varakkaaksi ja asossa asuminen ehdottomasti ei?
Ei se kerro mitään, ellei ole käsirahalla ostettu tai maksettu laina pois.
Naurettava käsite ihmisillä varakkuuteen. Tiesitkö että tosi moni rikas asuu vuokralla yksityisellä?
Tavallinen tallaaja on hyvin usein omistusasunnossa jonka omistaa pankki, siinä ei ole mitään varakasta tai ihmeellistä.

No, minä asun omistusasunnossa ja olen täysin velaton.

Kylläpäs ihmisillä on lauantai-iltana pipo kireällä. Relaa nyt ihmeessä vähän. Ei minulle tarvitse luennoida asioista. Tiedän ne aivan mainiosti itsekin.

[QUOTE="vieras";28102969]Nyt on lauantai-ilta ja sinulla on pipo kireällä. Se oli siis tsoukki. En tiennyt, että heillä on aso-asunto, luulin omistusasunnoksi.

Se siitä.[/QUOTE]

Eeiiiiii ei mulla saa olla pipo kireellä, oon lokakuun jälkeen ensimmäistä kertaa "viihteellä". :D

Yhteistyössä