Helsinki, tuleva äiti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iiris74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iiris74

Vieras
Olen 30-vuotias ja odotan ensimmäistä lasta, LA 30.5. Olisi kiva saada uusia ystäviä Helsingin seudulta, jotka myös odottavat tai jo ovat pienen lapsen äitejä!

katariina74@suomi24.fi

Moikkas =) Meillä pojan kanssa alkaa olla tylsää(eli siis mä tarvisin aikuisen seuraa :whistle: )Kun en tunne oikein immeisiä Hkistä.Ukko päivät töissä ja ois kiva tapailla muitakin.Eli siis poitsu on nyt 3kk... Muutkin saa kirjoittaa jos kiinnostus heräs naana79@gmail.com Asun Itä-Helsingissä....

Heissuli Vei!

Täällä 29 vee tytteli Vallilasta. Ensimmäistä vauvelia odotellaan ja laskettu aika on 4.8. Ehdottomasti on mukava tutustua uusiin ihmisiin ja jakaa ajatuksia keskenään.

Itselläni on tilanne että omassa kaveripiirissä ei juuri tällä hetkellä ole vaavin odottajia, joten olisi mukava tutustua ihmisiin joilla on samanlainen elämäntilanne kuin itselläkin.

Perheeseeni kuuluu 10 vuotias saksanpaimenkoira herra Jere ja ihana mieheni Vellu.

Tervehdys kaikille!

Ei muuta ku treffejä pystyyn : )

Moikka!

Laittakaa emailia postiini! Mulla ei myöskään paljon ko.tilanteessa olevia ystäviä täällä Helsingissä. Siksi olisi kiva kirjoitella, tapailla ja vaihtaa kuulumisia. s.postiosoitteeni tuolla ekassa viestissä.

Yhteistyössä