HELTEET JATKUVAT EHKÄ ELOKUULLE!!!!!!!! MINÄ LÄHDEN JA MIES JÄÄKÖÖN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sietoraja ylitetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sietoraja ylitetty

Vieras
Siis minä en enää kauan jaksa tätä hellettä.
Nyt on jo YLI 2vko jatkunut nämä ilmat siten,että kotona on koko ajan +31-32`C lämmintä.On tuulettimet kotona ja ikkunat auki..ei ole mitään vaikutusta! Hiki virtaa koko ajan ja on ollut näitä helteestä johtuvia oireita kuten huimaus,oksettava olo.Suurin syy miksi asunnossa on niin kuuma johtuu katosta.Meillä on peltikatto =(

Minä olen jo uhannut miehelle,että lähden yksin litomaan jonnekkin, kun en kestä tätä enää.Hän ei oikein innostu lähdöstä mihinkään.Ulkona en voi oikein oleskella,kun kärsin aurinko ihottumasta joten voitte uskoa miten helvetin ihanaa minulla on nyt ollut!!!!!!!!!!!!!!

Olen itse kaavaillut lähteä jonnekkin esim reissuun.Hotelliin en lähde, kun se tulee pitemmän päälle kalliimmaksi kuin matka jonnekkin.

Täältä löytyy varmaan muita samoin ajattelevia?
Minnekkä kannattaisi matkustaa? Alaskaan?

No ei ihme jos on ikkunat auki ja tuulettimet puhisee. Haloo. Se ikkuna kiinni!!!!!!! ETTEKÖ TE IHMISET TAJUA ETTÄ te päästätte sen lämpösen ilman sisään ku pidäte niitä ikkunoita ja ovia auki. Pankaa ne kii, ja illalla vasta ku viilempää ulkona ku sisällä, ni sit auki ja se tuuletin siihen ikkunasta sisäänpäin puhaltamaan. Haloo, järkeä saa käyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
No ei ihme jos on ikkunat auki ja tuulettimet puhisee. Haloo. Se ikkuna kiinni!!!!!!! ETTEKÖ TE IHMISET TAJUA ETTÄ te päästätte sen lämpösen ilman sisään ku pidäte niitä ikkunoita ja ovia auki. Pankaa ne kii, ja illalla vasta ku viilempää ulkona ku sisällä, ni sit auki ja se tuuletin siihen ikkunasta sisäänpäin puhaltamaan. Haloo, järkeä saa käyttää.

Paskat, ulkona on 24/7 yhtä kuuma kun sisälläkin. Ikkunat pakko pitää auki tai tänne viimestään tukehtuu. On kyllä kaikki koitettu.

Miksi ap:kään ei tajua katsoa sääkarttoja, eli käsivarressa on kylmää. Ja Utsjoellakin melko kylmää. Ei tarvitse sen kauemmas mennä!!!!

Ja sieltä varmaan moni tulisi mielellään lämpimiä kesäpäiviä viettämään. Tee vaihtarit.

On kuule kokeiltu,että ikkunat, verhot jne kiinni ja vasta illalla auki vaan EI AUTA YHTÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Se kuumuus johtuu tästä katosta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja joo:

Meillä on verhot kiinni jatkuvasti ja ikkunat auki vain öisin ja silloinkin tehostetaan ilmanvaihtoa liesituulettimella. Silti on 30 astetta sisällä :S

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai kaikki peltikattotalot on pätsejä? En usko.

Osta ilmalämpöpumppu. Hanki asentaja, saat kotitalousvähennyksen työstä. Alkaa viiletä sisäilma.

Peesi tähän. Halvin vaihtoehto ja tuo säästöä tulevaisuudessa ja lämmittää kivasti talvella :) Mun ainoana lämmityksenä oli viimekin talvena toi ilmalämpöpumppu ja hyvin kesti ne pakkaset!

Ja nyt +20 sisälämpötila :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sietoraja ylitetty:
On kuule kokeiltu,että ikkunat, verhot jne kiinni ja vasta illalla auki vaan EI AUTA YHTÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Se kuumuus johtuu tästä katosta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lisätkää yläpohjaan eristettä, auttaa talvella pitämään lämmön paremmin sisällä ja estää kesällä liian lämmön pääsemisen sisälle :)

Meillä vintti. Siellä +61.6 astetta tällä hetkellä. Sisällä vaihtelee +40.1.....+40.9. Pikku hiljaa iltaa kohden vintistä laskeutuu yhä kuumempaa ja kuumempaa. Ei auta tuuletus ei mikään. Pihalla ei varjoa..... Aurinko lämmittää tasaisesti joka ilman suunnasta. Ja peltikatto täälläki. Arvaa onko kuuma....... :(

Sälekaihtimet on ikkunan välissä.... Sitten pimennys rullaverhot.... Ja siinä päällä vielä polyesteri verhot. Ei auta verhot.... Ei tuuletus öisin.... Ei mikään.

Alkuperäinen kirjoittaja Webinfo.fi:
Meillä vintti. Siellä +61.6 astetta tällä hetkellä. Sisällä vaihtelee +40.1.....+40.9. Pikku hiljaa iltaa kohden vintistä laskeutuu yhä kuumempaa ja kuumempaa. Ei auta tuuletus ei mikään. Pihalla ei varjoa..... Aurinko lämmittää tasaisesti joka ilman suunnasta. Ja peltikatto täälläki. Arvaa onko kuuma....... :(

Minä otan osaa =( Kauheata mikä pätsi. Onko teillä lapsia?
Mietin vaan,kun ystävä "nakkasi" lapset mummon luokse hellettä pakoon..Siellä on kuulemma viileetä sisällä.

Yhteistyössä