HELTEET JATKUVAT EHKÄ ELOKUULLE!!!!!!!! MINÄ LÄHDEN JA MIES JÄÄKÖÖN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sietoraja ylitetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ainut poika on armeijassa. Sitä minä mietin että nyt jos ois pieniä........ Voi luoja.....öisin tulee kaksi tai kolme tuntia nukutuksi. Ja kun ei viilene..... Ulos kun menee "jäähylle" paarma armeija käy kiinni. Ja mitä enempi huidot sen kuumempi tulee. Kyl on oikeesti kuuma.............

Teltan lähtisin ostamaan, kaikkein isoimman vesi altaan pihalle ostaisin...... Mut perkele kun ei jaksa liikkua. Ukko töissä ja mä kidun. Ja ukko vittuilee että älä valita. Koiran vein vanhemmilleni.

Hanki viilennin, parempi kuin pelkkä tuuletin ja halvempi kuin ilmalämpöpumppu. tosin saattaa kaikki olla myytynä.

Toki ilmalämpöpumppu on pitemmän päälle järkevin vaihtoehto mutta viilennin on tällä hetkellä nopein, jos niitä jostain löytää.

Jos seura kelpaa niin tässä sitä olis.... :)
ukko vaa haaveilee etelän matkasta ja tekee suunnitelmia..... Mä en lähde. Sit vaa sanoo et ei ole kuuma.... Koita tottua. Mite tähä tottuu........ Ja ukko ei lähde pohjoisee....... Ja mä nii kaipaan pohjoista.....

Mies jääköön siksi,koska hän ei halua lähteä tai suunnitella lähtöä mihinkään! Uskomatonta!
Nyt meillä on kotona +34`C Lämmintä....Onpa taas tiedossa levoton yö ilman kunnon yöunia..

Asun kreikassa ja taalla koko kesa kuuma, siis monta kuukautta ja sisallakin yli 30astetta. Kylla ilmastointi on huippukeksinto, viilentaa kesalla ja lammittaa talvella :) Hankkikaa ilmanlampopumppu kotiin tai se viilentaja.

Yhteistyössä