Helv**** !!! Joku ukko kyyläs mein takaoven lasista sisään !!!

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
ei tulis koulusurmia ihan niin helpolla.

Jos Matti Saarella ei olisi ollut asetta, niin kyllä hän olisi keksinyt muita keinoja. Pelkillä polttopulloilla saa paljon vahinkoa aikaan, mä olen nähnyt ne paikat.

Alkuperäinen kirjoittaja kristiina:
Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:
Alkuperäinen kirjoittaja miiz:
Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Kaikille pelkääville naisille tiedoksi. Ostakaa kaukasian paimenkoira vahtikoiraksi. Kukaan kutsumaton vieras ei tule sisälle, ainakaan elävänä :D

http://www.youtube.com/watch?v=gjXIoCIAVQI&feature=related

eli ku suomes ei saa itteäkää sillee aseel puolustaa, sit jos kerrostalos asuu tai allergine tai molempii et ei voi keoiraa ni mitä sitte?

mä pelkään aseita ja koiria.. eli lisää vinkkejä?

Sellanen "äänimasiina" kun siitä kiskasee sokan irti se alkaa ulvoon 120 desibelin (muistaakseni) voimakkuudella. Tehoaa kaupunkiympäristössä ja kerrostalossa, mut ei taida hyödyttää mitään jos lähimpään naapuriin on matkaa.

Sitten punaiseksi värjäävä suihkupullo jossa taisi olla jotain silmiä ärsyttävää kemikaalia mukana (sallittu ilman mitään lupia). Niistä oli tässä joskus juttua täällä.

Noi nyt ainakin tuli mieleen. :)

joo, se ääni masiina ei varmaa tänne ois hyvä,, vaik ny korves asutakkaa, mut silti... toi maalihomma vois olla.. mäki oon nii raukkis ja tää talo ei kivan malline eikä ikänen ja vilkas mielikuvitus, jne... |O

ihan hyvällä kysyn tätä. mutta miksi ihmeessä olet muuttanut tuollaiseen ku olet noin peloissasi? itse juuri asuntoa etsitään ja tuollaisetkin seikat otan huomioon jo tässä vaiheessa.

no mä en osannu ajoittaa et mun nää pekotilat ois alkanu enne muuttoa, ku ne alko vast tänne muuton jälkeen.. voi mua dorkaa :headwall:

muuttaa en halua, ku nii paljo plussaa täs asunnos ja pitäähän mun alkaa taas elää vapaasti ja saada kurii nuo pelot.. mä en niit pelkoi ala tänne luetella yksitellen, mut ku omat pelot tullu myös kerrostalois esim.. anyway..

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Jos Matti Saarella ei olisi ollut asetta, niin kyllä hän olisi keksinyt muita keinoja. Pelkillä polttopulloilla saa paljon vahinkoa aikaan, mä olen nähnyt ne paikat.

Pulpetin päällä räjäytetty naulapommi tappaa tai haavoittaa KAIKKI luokassa olevat ihmiset.

Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:
Viime kesänä meillä hiippaili joku lasien takana. Oli rautaputki jonkin aikaa sängyn vieressä nukkuessa ja vieläkin on puukko.. Harkitsin jopa aseenkantoluvan hankintaa, tosin en pelkästään sen takia. Ammunta on kiinnostanut harrastuksena jo aiemmin ja olen aikoinaan käynyt radalla ampumassa.

Mun asuntoon on kerran murtauduttu ja tavaroita käyty tonkimassa ja se tunne kun joku on luvatta käyny omalla reviirillä, ei ole mukava. Ja lähinnä tässäki käy mieles koko ajan miten suojata poika jos tilanne tulee. Mutta luulen et toi koiraki toimii pelotteena, vaikka onki tollanen lälly, mut pahan äänen saa aikaseksi.

Joo. Se tunne ei ole todellakaan kiva kun tietää että joku on sorkkinut tavaroita ja tepastellut kotona |O
Vähän samanlainen tuli siitä kun joku hiippaili ikkunoiden takana, että kun luuli olevansa yksin niin joku on seuraillu mitä puuhailee :x

Ja kyllä koira varmasti toimii pelotteena. Lällystäkin koirasta saattaa tulla tosipaikassa yllättäviä puolia ilmi. Kokemusta on siitäkin ;)

Toivottavasti saat nukuttua. :hug:

Viime kesänä meillä hiippaili joku lasien takana. Oli rautaputki jonkin aikaa sängyn vieressä nukkuessa ja vieläkin on puukko.. Harkitsin jopa aseenkantoluvan hankintaa, tosin en pelkästään sen takia. Ammunta on kiinnostanut harrastuksena jo aiemmin ja olen aikoinaan käynyt radalla ampumassa.

Jos aiot käyttää ampuma-asetta itsepuolustukseen, niin harjoittele sen käyttöä kunnolla, muuten sattuu vahinkoja. Kaksitoiminen (DAO) pistooli tai revolveri paras ase siihen hommaan.

Juu. Luulen että jos hommaisin sen aseen (ja luvan ) niin alkaisin myös käymään ihan säännöllisesti ampumassa.
Se kun vaan on kivaa :saint:

Muista sitten ettei itsepuolustusammunta ole samaa kuin pahvin puhkominen 25 metrin etäisyydeltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Pulpetin päällä räjäytetty naulapommi tappaa tai haavoittaa KAIKKI luokassa olevat ihmiset.

Ja kuulemma netistä löytää pommien teko-ohjeet.

Olen käynyt kaksi kertaa noissa Kauhajoen koulun varsinaisilla tapahtumapaikoilla. Viimeksi tämän viikon alussa, edelleen siellä monessa paikassa haisee savu ja pää tuli kipeäksi siellä.

toivon todella ettei sulle sitä myönnetä. Mun mielestä harrastelijoille pitäis olla aseet käytössä vaan niillä radoilla eikä niitä missään nimessä pitäis viedä kotiin. ei tulis koulusurmia ihan niin helpolla.

No Hoh :laugh:
Ei mulla ole mitään halua ammuskella ihmisiä muuta kuin äärimmäisenä itsepuollustuksena.

:xmas:

Hyi hitto :x
Ite kans säikähdin aivan mielettömästi monta vuotta sitten, kun asuin yksin vielä pikkuisessa yksiössä kissan kanssa ja joku kurkki sisään miun kämppään :o Asuin kerrostalossa 5. kerroksessa, mutta taloon tehtiin sillon julkisivuremppaa ja rakennustelineille oli joku hullu kiivenny kurkkimaan ikkunoista. Soitin poliisit ja saivatkin tekijän kiinni, mutta eivät voineet pidättää, kun mie en osannu 100% varmaksi sanoa oliko se tyyppi sama. Kiinni otettu kun väitti kans nähneensä jonkun siellä telineillä kurkkimassa ja sanoi menneensä sitä jahtaamaan :/

Jos aiot käyttää ampuma-asetta itsepuolustukseen, niin harjoittele sen käyttöä kunnolla, muuten sattuu vahinkoja. Kaksitoiminen (DAO) pistooli tai revolveri paras ase siihen hommaan.

Juu. Luulen että jos hommaisin sen aseen (ja luvan ) niin alkaisin myös käymään ihan säännöllisesti ampumassa.
Se kun vaan on kivaa :saint:

Muista sitten ettei itsepuolustusammunta ole samaa kuin pahvin puhkominen 25 metrin etäisyydeltä.

Joo. Ei varmasti :/
En kyllä koskaan haluaisi joutua sellaiseen tilanteeseen, että asetta oikeasti joutuisin käyttämään. :|
Mutta ehkä itsepuollustus lajien harrastuksen (ja ikävä kyllä myös tosielämän tilanteiden ) kautta olisi tullut tiettyä tilanteen "lukemiskykyä".

Hyi että..mahtoi olla ahistava olo ap:lla :hug:

Mie oon niin vainoharhanen tapaus, että laitan illalla verhot AINA kiinni just tommosten takia,vaikka asutaan tokassa kerroksessa..ja jos joku haluis välttämättä kyylätä toisten kämppiin niin alakerrassa se onnistuis paljon paremmin..

Yhteistyössä