Helvetillinen yö takana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
IRAlla nousi taas kuume, yskii limaista kröhää, valittaa päätä ja itkee. Itsellä pahimmat fibromyalgiasäryt viiteen vuoteen ja äijäkin romuna.

Aamulla IRAn kuume oli kadonnut, mutta omat tuskat jäljellä. Lääkettä ei voi ottaa, sillä se ainoa, joka auttaa, väsyttää. Vaan kyllä tämä tästä, kunn on saanut vähän valittaa =)

No löytyihän se Hekan irtohammaskin...

Ikävä, ikävä EU on vetänyt markkinoilta lempilääkkeeni, Somadril Compin, joka lievittää akuuttia tuskaa siedettäväksi. Asa- ja kodeiini-allergikolle ei järin montaa vaihtoehtoa ole. Onneksi fibromyalgia on vain inhottava, eikä juurikaan hajoittava vitsaus.

Henkiin jäädään, taas. :)

Alkuperäinen kirjoittaja muori:
Täällä yksi kuolemanväsynyt toivottaa sulle voimia. Takana 10kk öitä vähintään 5 heräämisellä. Viime yönä nukuttu 4 tuntia.

Voimia sinnekin! Kohta kahdentoista vuoden yöheräilykokemuksella voin todeta, että ei ole herkkua.

Juuri, kun nuorin alkaa nukkua lähes kokonaisia yöunia, iskevät kaiken maailman muut ihmiskuntaa vaanivat vitsaukset.

Ei hyvää yötä... Taitaa olla toinen saman moinen tulossa... IRA kuumeessa ja minä tuskissani.

Onneksi minun osani on siedettävä, pelkkä kipu.

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
No löytyihän se Hekan irtohammaskin...

Ikävä, ikävä EU on vetänyt markkinoilta lempilääkkeeni, Somadril Compin, joka lievittää akuuttia tuskaa siedettäväksi. Asa- ja kodeiini-allergikolle ei järin montaa vaihtoehtoa ole. Onneksi fibromyalgia on vain inhottava, eikä juurikaan hajoittava vitsaus.

Henkiin jäädään, taas. :)

Miksi ihmeessä Somadril Comp on poistettu markkinoilta, tiedätkö syytä?

Kaveri sairastaa samaista tautia ja on aina niin pirun kipee. Siitä oli juttua jossain, että vika on päässä. Jotain verenkierto häikkää.. Miten teillä todettu ko. tauti? Ja mikä siihen parhaiten auttaa?
Jaksamista! :hug: Ei kuulosta mukavalta ja tuskin onkaan :(

Täällä kanssa yksi fibromyalgiaa sairastava :wave: , itse olen saanu oireet kuriin pitkälti oikealla ruokavaliolla, suosittelen. Nykyään heräilen öisin ainoastaan lasten herättelyjen takia.

Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:
Täällä kanssa yksi fibromyalgiaa sairastava :wave: , itse olen saanu oireet kuriin pitkälti oikealla ruokavaliolla, suosittelen. Nykyään heräilen öisin ainoastaan lasten herättelyjen takia.

Ei edes suklaata? :/ Kerran viidessä vuodessa iskee kovempi kipusärky, eli eiköhän tämän juuri kestä.

Ikävämpi IRAlla on, pää särkee, yskittää, nenä tukossa, suu täynnä räkää ja kuumetta, silmät rähmivät ja korvaan sattuu.

mä liitys tähän pinoon, illalla sain migreenikohtauksen, vetäsin ekan kerran täsmäääkkeen, luojan kiitos ukko oli kotona ja mä olin sängyssä kun alko napin vaikutus, oksettaa, puoleentuntiin ei toiminu mikään muu ku pää sen verran et tuns sen järkyttävän tuskan, sain siis hetkellisen halvauksen napeista |O
YUö meni nähdessä painajaisia, siis sen mitä nyt sai nukuttuu ku ei nuo napit päänsärkyä poistanu..