Helvetin KELA.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
:headwall: :headwall:

Onko sinne pääsyvaatimuksena lukutaidottomuus? Vai millä kriteereillä sinne pääsee töihin?

Jos mä palautan hakemukseni, ja kysyn siinä samalla virkailijalta että onko kirjeessä riittävät selvitykset ja tarvitseeko tuoda jotain lisää, niin miksi helvetissä ne väittävät että kaikki on ok, mutta viikkojen odottelun jälkeen lähettävät lisäselvittelypyyntöjä?
:headwall:

NIIN JUSTIINSA :kieh: |O :headwall: !!!
Joku vittupää-kurssi niille työntekijöille ilmeisesti järjestetään, että asiakkaiden asioita ei saa hoitaa kerralla ja yksinkertasesti.
Se on kyl yksi helvetin pulju. :headwall:

Itse kun hoidat asiat viimisen päälle jämptisti ja hyvin, niin ei kannata.. KELA kyllä vesittää kaiken ja sotkee..

ootan kanssa sitä päivää ku ei niiden kanssa tartte asioita. nyt on vaan väliaiksesti niin, et astukea joudutaan hakee... ja ei voi sekään sujuu sillai kivasti jouhevasti, ei sitten millään

Jep, kotihoidontuesta pääsen toivottavasti eroon syksyllä :D Asumistukea meille ei tule eikä päivärahoja muuten kuin lapsen sairaalajuttujen aikaan, mutta valitettavasti lapsen tilanteen vuoksi ollaan naimisissa Kelan kanssa siihen asti, että lapsi täyttää 16. Jonka jälkeen lapsi itse joutuu olemaan naimisissa Kelan kanssa loppuelämänsä. Tai tietysti voisi luopua vammaistuesta ja matkakorvauksistakin, ihan vaan siitä ilosta että ei tarvitse pyöriä tässä byrokratiassa.

Ja kun kyse ei todellakaan ole vain tästä yhdestä hakemuksesta vaan useimmiten käy näin, vaikka kantapään kautta olen saanut oppia sen, että vähintään soitan perään kun olen hakemukseni jättänyt, että siinä varmasti on kaikki tarvittavat. Mut kun sekään ei riitä :headwall:

Sitten ne vielä huomauttelee sarkastisesti, kun palautan niille 30 sivuisia vammaistukihakemuksia, mutta kun ei ilman rautalankaa mene perille :kieh:

Yhteistyössä