Helvetin mies ja raskaus.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei miehet ole kiinnostuneita asiasta joka ei ole vielä konkreettinen hänelle. Ei hän tunne samaa läheisyyttä vauvaan kuin sinä joka kannat häntä.
Koita nyt vaan ymmärtää sitä miestäsi ja kun olet jo todennut kerran että tilanne helpottaa kun vauva syntyy niin turhasta nyt nipotat.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
No ei miehet ole kiinnostuneita asiasta joka ei ole vielä konkreettinen hänelle. Ei hän tunne samaa läheisyyttä vauvaan kuin sinä joka kannat häntä.
Koita nyt vaan ymmärtää sitä miestäsi ja kun olet jo todennut kerran että tilanne helpottaa kun vauva syntyy niin turhasta nyt nipotat.

PLaah, kai se on maltettava vaan maaliskuulle prkl!

Sama juttu meillä melkein oli .En enää viittinyt toisesta ja kolmannesta loukkaantua, kun tiesin, että kun vauva syntyy jo muuttuu ääni kellossa. Olihan se tietty vähän surullista, kun ei mahaa kukaan pidellyt ja höpötellyt vauvalle. Naurattaa vaan sit ku vauva on syntyny, ni mies on ollut niin iloinen ja sit on alkanut kyllä se lepertely, ihan kuin se olis vasta sillon tajunnut, et AI JAA SIEL MAHASSA OLI VAUVA EIKÄ KUKAAN HÄNELLE OO KERTONU :)

Jos mies onkin peloissaan ja yrittää välinpitämättömyydellä piilottaa sitä ja samalla koittaa olla kiintymättä vauvaan, ennen kuin tietää, että kaikki menee hyvin (viitaten keskenmenoosi).
Luulen kyllä vakaasti, että kyse on jostain tämän suuntaisesta koska miehesii kuitenkin on esikoisestanne onnellinen.

mun mies käyttäytyi noin koska "rakensi" itselleen suojamuuria peläten että jotain sattuu!!
luulen että kyse on sunkin miehesi kohdalla siitä. itse en painosta miestä mihinkään hän saa käsitellä asian niinkuin itse haluaa ja mä niin kuin itse haluan. miksi sille miehelle pitää tehdä vielä ahdistava olo tuosta odotuksesta?? kyllä se mies sitä varmasti odottaa, mutta hänellä on varmasti syynsä miksi käyttäytyy noin!!

SELVITYSTÄ tilanteeseen!

Mies soitti äsken, oli kiireitä töissä, ei ehtinyt näpyttää viestiä.
Sanoi, että "mitä sä nyt siellä riehut, totta kai haluan tämän lapsen mutta en vain osaa odottaa ultraa samalla tavalla kuin sä, ei siitä tarvitse hermostua"
Sanoi vielä että odottaa vauvaa ihan yhtä paljon kuin minäkin muttei osaa sitä samalla tavalla näyttää..

KIITOS siis palstalaiset taas tsempistä. Tunnutte tuntevan mun miehen paremmin kun minä itse :D Olo on nyt hyvä ja helpottunut... :)

Meilläkin mies oli paljon vähemmän kiinnostunut raskausajasta, ultraäänistä ym. kuin minä ja isommat lapset (tyttöjä). Silti on ollut alusta asti pikkuisesta innoissaan ja ollut likimain superisä ;). Kieltämättä raskausaikana minäkin asiaa ihmettelin ja erityisesti ärsytti, kun ei seksikään kanssani kiinnostanut (pelkäsi satuttavansa minua tai vauvaa).

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
SELVITYSTÄ tilanteeseen!

Sanoi, että "mitä sä nyt siellä riehut, totta kai haluan tämän lapsen mutta en vain osaa odottaa ultraa samalla tavalla kuin sä, ei siitä tarvitse hermostua"
Sanoi vielä että odottaa vauvaa ihan yhtä paljon kuin minäkin muttei osaa sitä samalla tavalla näyttää..

KIITOS siis palstalaiset taas tsempistä. Tunnutte tuntevan mun miehen paremmin kun minä itse :D Olo on nyt hyvä ja helpottunut... :)

Hienoa! :) Ei me sun miestä tunneta sua paremmin meiltä tai multa ainakin vaan puuttuu ne raskaushormonit jotka sekoittaa pään :laugh: Kuten sanoin, olin ihan samanlainen raskausaikana mutta näin "selvinpäin" ( :D ) osaan ajatella asiaa ihan eri tavalla!

Nyt nautitte vaan raskaudesta, molemmat omalla tavallanne, ja yrittäkää ymmärtää ja tukea toisianne! Kaikki menee ihan hyvin, usko pois! :hug:

SELVITYSTÄ tilanteeseen!

:hug:
Olin kans samanlainen raskaana ollessa, sillon on ne hormonit jotka laittaa pään ihan sekaisin.. =) Ei ollut yks tai kaks kertaa kun valitin miehelle, että se ei välitä meistä yhtään, mut taitaa olla joku miehien "valmistusvika" tuo tai sit tosiaan, vauva ei ole niin "todellinen" kuin naiselle, kenen masussa se köllii.

Jaksuja siulle raskauteen, uskoisin että kun vauva syntyy niin viimestään silloin on miehesikin täysillä mukana:)

SELVITYSTÄ tilanteeseen!

Hyvä juttu. Nyt kun muistat tuon vielä huomennakin:)

Yhteistyössä