hematooma raskauden aikana! kokemuksia kaipailisin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
itsellä todettiin aivan laku viikoilla eli 4+? siitä asti vuoti enemmän ja vähemmän viikolla 8+4 asti. tuolloin 8+4 vuoti ihan reippaasti. sen jälkeen ei ole vuoto loppunut kunnolla vaan n. jokatoinen päivä tulee ruskeaa tuhrua.ei paljon mutta ainas vähintään kerran päivässä wc käynneillä pyyhkiesä huomaa.

kuinka kauan tämä siis voi oikein vuodella?

kokemuksia siitä miten vuotanut ja miten raskaus mennyt!

Mulla oli kun odotin kuudetta lastamme viime vuonna.Th ja lääkäri olivat sitä mieltä että menee heti kesken, mutta vähitellen hematooma kuivui pois.Raskaus tosin päättyi rv 20+4 pikkuisen poikamme kuolemaan, mutta hematoomalla ei ollut mitään tekemistä menehtymisen kanssa.

Hematooma lähti juuri pihalle leikkimään siskonsa kanssa. ;)

vkolla 7 tai niillä main vuosi ja vatsa oli kosketusarka, mutta hyvin tuo meni, nyt muksulla ikää 7 v.

mulla oli hematooma joka vuoti aina rv 20 asti enemmän tai vähemmän. Välillä saatto olla päiviä, ettei vuotanu ollenkaan, välillä tuli vaan tuhrua ja välillä taas ihan kunnolla. Kaikki meni ihan kuitenkin.

Mulla on ja on ollut hematooma. Olen vuodellut ruskeeta töhnää oikeestaan koko raskauden ajan. rv 6 tuli vähän veristä vuotoo ja siitä viikolle 11 sit jatku se ruskee. Sit tuliki isompi tulvahdus ja taas ruskeeta. Jälleen vuotoa ja sit pääsinki jo päivystykseen ja todettiin istukan reunan olevan vähän irti ja peukalon kokoinen hematooma. Se on nyt vuodellu yli kaks viikkoo enemmän ja vähemmän ruskeana ja välillä tulee mustia riekaleita, hematoomaa varmaan. Mulle sanottiin, että ruskeesta ei kannata olla huolissaan, ellei ala haista tosi pahalle. Sitä voi tulla monta viikkoa. Muuten raskaus sujuu vaavin puolesta ok. Itellä on vaan ton istukan takia paljon rajoituksia liikkumiseen. Veilä en tiedä kuinka monta viikkoa vielä tämän ruskea kans pitää elää, joka nyt kyllä on jo todella vähäistä ja välistä ei ollenkaan. Jaksamista sulle. Hematoomat ei ole niin kivoja.

Nyt mulla viikkoja 16+6

Alkuperäinen kirjoittaja fd:
mulla oli hematooma joka vuoti aina rv 20 asti enemmän tai vähemmän. Välillä saatto olla päiviä, ettei vuotanu ollenkaan, välillä tuli vaan tuhrua ja välillä taas ihan kunnolla. Kaikki meni ihan kuitenkin.

Niin ja mulla hematooma oli kooltaan 6x8cm, eli mun käsittääkseni aika iso.

Yhteistyössä