S
surullinen
Vieras
Olen ihastunut naimisissa olevaan mieheen, hän minuun...Olen tehnyt selväksi ettemme voi tapailla(emme ole ollut sängyssä)...Ajattelen häntä koko ajan!Miten unohtaa koko juttu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:Olen ihastunut naimisissa olevaan mieheen, hän minuun...Olen tehnyt selväksi ettemme voi tapailla(emme ole ollut sängyssä)...Ajattelen häntä koko ajan!Miten unohtaa koko juttu?
Alkuperäinen kirjoittaja no:mun on lounaisesta Suomesta, 3 lapsen isä, 33-vuotias, jos jotakuta jeesaa tää tieto...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tosi harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja no:mun on lounaisesta Suomesta, 3 lapsen isä, 33-vuotias, jos jotakuta jeesaa tää tieto...![]()
kuulostaa hyvältä, mistä löysit
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja tosi harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja no:mun on lounaisesta Suomesta, 3 lapsen isä, 33-vuotias, jos jotakuta jeesaa tää tieto...![]()
Tiedä nyt hyvältä ja hyvältä...kurjaahan tää kaikille on. Mut urheiluharrastuksen parista löysimme toisemme. Molemmat kilpailemme, miehen vaimo ei.
Alkuperäinen kirjoittaja siis:mistä te bongaatte noita varattuja ukkoja?!
Alkuperäinen kirjoittaja no:mistä päin se sun ukkosi on tosi harmaa? Miten vanha ja kuinka monta lasta?
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja tosi harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja no:mun on lounaisesta Suomesta, 3 lapsen isä, 33-vuotias, jos jotakuta jeesaa tää tieto...![]()
Tiedä nyt hyvältä ja hyvältä...kurjaahan tää kaikille on. Mut urheiluharrastuksen parista löysimme toisemme. Molemmat kilpailemme, miehen vaimo ei.
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Alkuperäinen kirjoittaja no:mistä päin se sun ukkosi on tosi harmaa? Miten vanha ja kuinka monta lasta?
Hihi, mä en ymmärtänyt tuota tosi harmaata nikiksi ja ihmettelin, että jo on kysymys, mistä päin joku on harmaanut tosi harmaaksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja tosi harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja no:mun on lounaisesta Suomesta, 3 lapsen isä, 33-vuotias, jos jotakuta jeesaa tää tieto...![]()
Ei vitsit, tää kuulostaa niin hauskalta...![]()
Molemmat kilpailemme, mutta koska miehen vaimo ei, me ihastuimme ja rakastuimme ja löysimme toisemme.![]()
![]()
Okei, no mulla ei oo varaa. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja tosi harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja no:mun on lounaisesta Suomesta, 3 lapsen isä, 33-vuotias, jos jotakuta jeesaa tää tieto...![]()
Molemmat kilpailemme, mutta koska miehen vaimo ei, me ihastuimme ja rakastuimme ja löysimme toisemme.![]()
![]()
Ei se mies minuun ihastunut kilpailemisen takia. Yritin lähinnä selittää sitä, miten tapasimme. Koluamme siis saman lajin kisoja lävitse, vaimo ei niissä käy. Siten siis tapasimme. Lajiarvauksia?
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja tosi harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja no:mun on lounaisesta Suomesta, 3 lapsen isä, 33-vuotias, jos jotakuta jeesaa tää tieto...![]()
![]()
Ei se mies minuun ihastunut kilpailemisen takia. Yritin lähinnä selittää sitä, miten tapasimme. Koluamme siis saman lajin kisoja lävitse, vaimo ei niissä käy. Siten siis tapasimme. Lajiarvauksia?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja tosi harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja no:mun on lounaisesta Suomesta, 3 lapsen isä, 33-vuotias, jos jotakuta jeesaa tää tieto...![]()
![]()
Lajina syrjähypyt