hemmetin hemmetti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja tosi harmaa:
mun on lounaisesta Suomesta, 3 lapsen isä, 33-vuotias, jos jotakuta jeesaa tää tieto...:D

kuulostaa hyvältä, mistä löysit

Tiedä nyt hyvältä ja hyvältä...kurjaahan tää kaikille on. Mut urheiluharrastuksen parista löysimme toisemme. Molemmat kilpailemme, miehen vaimo ei.

Ei vitsit, tää kuulostaa niin hauskalta... :D

Molemmat kilpailemme, mutta koska miehen vaimo ei, me ihastuimme ja rakastuimme ja löysimme toisemme. :D :D

Okei, no mulla ei oo varaa. :ashamed:

Ei se mies minuun ihastunut kilpailemisen takia. Yritin lähinnä selittää sitä, miten tapasimme. Koluamme siis saman lajin kisoja lävitse, vaimo ei niissä käy. Siten siis tapasimme. Lajiarvauksia?

Lajina syrjähypyt

... tai yöjuoksu

Minä olen kans ihastunu varattuun mieheen ja itse olen myös varattu..seksiä ollaan muutaman kerran harrastettu. molemmat palatan tyytyväisinä sen puolison luo.

itselläni ei omatunto kestäisi "viedä" varattua miestä.Ajattelee sen omalle kohdalle miltä itsestään tuntuisi kun oma aviomies jättäisi perheensä toisen naisen takia.tämän takia aina pysynyt erossa varatuista miehistä.Mun mielestä pitäisi kunnioittaa toisten suhteita on sitten kuinka ihastunut vaan.

me ei olla harrastettu seksiä, ainakaan vielä. Mies ihastu minuun, koska olen kuulemma ihan erilainen kuin sen vaimo. Vaimo ei liiku kuin jääkaapille, seksielämää ei juuri ole. Lapset kai pitävät yhdessä. Onhan tää tyhmää, mutta elämä on sellasta. Melkein toivon, että se mies jäis kiinni, niin kaikki vois jatkaa elämäänsä eteen päin.

Alkuperäinen kirjoittaja minä myös:
Minä olen kans ihastunu varattuun mieheen ja itse olen myös varattu..seksiä ollaan muutaman kerran harrastettu. molemmat palatan tyytyväisinä sen puolison luo.

Tätä mä olenkin aina miettinyt. Mä olen itsekin pettänyt, ja minun kanssani on petetty. Olen tullut petetyksi joskus aiemmin, mutta en tämän kyseisen tilanteen yhteydessä.
Oon miettinyt että miten hemmetissä voi sanoa palaavansa tyytyväisenä kotiin kumppaninsa luokse, jos on ihastunut johonkin toiseen ja on suhteessa siihen ihastukseensa, jonkinmoisessa, vaikka sitten vain platonisessa, mitä sinä et siis selvästikään ole? Miten on mahdollista olla tyytyväinen parisuhteessaan, jos haluaa toisen luokse? Mä vielä jotenkin käsitän sen että kertaluonteisen panon jälkeen palaa kotiin ja jatkaa elämää kuten ennen, mutta tunteiden ollessa pelissä.. Eikö se herätä mitään ajatuksia, ja kysymyksiä sen oman parisuhteen osalta? Mä en tajua. Mä en ainakaan pystynyt tollaseen. :ashamed:

me ei olla harrastettu seksiä, ainakaan vielä. Mies ihastu minuun, koska olen kuulemma ihan erilainen kuin sen vaimo. Vaimo ei liiku kuin jääkaapille, seksielämää ei juuri ole. Lapset kai pitävät yhdessä. Onhan tää tyhmää, mutta elämä on sellasta. Melkein toivon, että se mies jäis kiinni, niin kaikki vois jatkaa elämäänsä eteen päin.

juu,u ja ninhän sä luulet että se ei vaimostaan tykkäis,tottakai se puhuu ja puhuu sontaa että sais vähän virkistystä seksi elämään,vaimonsa kanssa se on lapset tehny menny naimisiin,ei sun!!yök ku oot ällö!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

juu,u ja ninhän sä luulet että se ei vaimostaan tykkäis,tottakai se puhuu ja puhuu sontaa että sais vähän virkistystä seksi elämään,vaimonsa kanssa se on lapset tehny menny naimisiin,ei sun!!yök ku oot ällö!!

Ei kaikki tee lapsia elämänsä kumppaneiden kanssa. Toiset tekee niitä vaan saadakseen lapsia. Tai saadakseen lapsilleen suht järkevän vanhemman, siis sen toisen osapuolenkin itsensä lisäksi. Ja välillä ikävä kyllä tekee siinä sitten melkoisen painavan virhearvion. :D :ashamed:

emmä miehestä tiedä, mut vaimo vois tehdä sen valinnan. Mitä se tekee ukon kanssa joka kattelee muita? Emmä tiedä. En ajattele itteäni perheen rikkojaksi ku niil muutenki menee huonosti.

Sulla kuulostais olevan joku hirvee hinku mollata miehen vaimoa koko ajan:

"Molemmat kilpailemme, miehen vaimo ei."
"Mies ihastu minuun, koska olen kuulemma ihan erilainen kuin sen vaimo. Vaimo ei liiku kuin jääkaapille, seksielämää ei juuri ole."

Taidat olla enemmän innoissaan siitä, et joku varattu mies on kiinnostunut mahdollisesti enemmän susta, kuin vaimostaan. Itsetuntoasiko haluat pönkittää? Oksettavaa tollanen et jotkut jaksaa hehkuttaa ihastuneensa ukkomieheen. Sano sille ukolle et jos teidän ihastus todellakin on NIIN MOLEMMINPUOLISTA JA SYVÄÄ, niin heivaa vaimonsa ja katsotte sitten tota viestittelyä ja pelehtimistä. Kasva aikuseksi.

emmä miehestä tiedä, mut vaimo vois tehdä sen valinnan. Mitä se tekee ukon kanssa joka kattelee muita? Emmä tiedä. En ajattele itteäni perheen rikkojaksi ku niil muutenki menee huonosti.

Musta toi on nimen omaan perheen rikkomista,jos varattuihin miehiin pitää kajota.Et yksinäs ole syypää mutta sinuna jättäisin sen ukon rauhaan ja käskisin mennä perheensä luo ja sanot että palaa sitten sun kainaloos jos eroavat/ovat Eronneeet!

Eikö se kerro sinulle mitään mihestä, että vaimo "joutuu" tekemään valinnan... voi itku :(

mä oon aikunen. Ja noi oli faktoja vaimosta. Kai siinä vaimossaki syytä ettei enää miestään kiinnosta?

Joo, yleensä parisuhdeongelmissa on kaks osapuolta jotka vois molemmat harjoittaa sitä itsetutkiskelua. Ehkä sun pitäis jutella tän vaimon kans, sekin varmaan löytää miehestään vikoja? Ettet vaan usko sinisilmäisesti mitä ukko vaimostaan sepittelee.

Kiva kuulla et oot aikuinen, käyttäydy vielä sen mukaisesti. Kuulostaa toi tekstis välillä melko naiivilta, yrität etsiä oikeutuksia omille teoillesi haukkumalla tän pariskunnan välistä suhdetta ja vaimoa. Ja oletko varma et tää vaimo tietää, et mies on uskoton häntä kohtaan? Kun ihmettelit miksi vaimo ei ole jättänyt miestään, kun mies on uskoton.

Mies ei nähtävästi tajua kuinka hänen toiminta vaimon selän takana voi loukata verisesti niin vaimoa, kuin jättää ikuiset arvet lapsiin (tiedän tapauksia joissa lapset kärsivät vielä aikuisiälläkin itsetunto- ja luottamusongelmista koska jompi kumpi vanhemminsta / molemmat ovat pettäneet toisiaan jne.). Sä voit tehdä hyvän teon ihan tätä vaimoa ja lapsia kohtaan heittämällä tollasen pelleilyn mäkeen. Ellet sitten saa jotain siarasta tyydytystä siitä et omaat osan mahdollisena perheenrikkojana.

Jos se ukko tulis luo ja sanois rehellisesti olevansa varattu, nauttivansa seksistä vaimonsa kanssa eikä aio erota, kunhan haluaa vierasta vaihtelun vuoksi ja jännitystä elämään, monikohan jättäisi antamatta? :D

Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):
Jos se ukko tulis luo ja sanois rehellisesti olevansa varattu, nauttivansa seksistä vaimonsa kanssa eikä aio erota, kunhan haluaa vierasta vaihtelun vuoksi ja jännitystä elämään, monikohan jättäisi antamatta? :D

Jep, ei noilla sääliseksiä heruisi :D

Yhteistyössä