Hemmetin RFSU-testi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Plussasin himmeästi mutta selkeästi pari päivää sitten Cittarin testillä ja First signalilla. Nyt odotin toki, että viiva olisi vahvistunut, mutta RFSU-testiin tuli vain haalea haamu.
Onkohan tää nyt sit km, vai onko noi testit susia... Voi voi voi....
No, huomenna tarvii hakea taas Cittarista testi :(

No ei se vielä keskenmenoa tarkoita jos sulla ei kerran ole ollut vuotoa. Eri pissa"lastissa" on eri määrä hormonia, riippuen siitä kuinka kauan on ollut rakossa ja kuinka paljon olet juonut. Todennäköisesti olet kuitenmin ihan normaalisti raskaana.

Mä oon huomannu, että kaupassa myytävät testit antaa haaleamman viivan ku esim. apteekin. Mutta ite juuri tänään kävin ultrassa ja siellä pikkuinen on sykkeineen kyydissä...

Suosittelen ostamaan ihan apteekista testin :wave:

Kohta pitäisi tulla kuvaa... Nyt kun katsoin itse, niin yhtä haalea viiva tossa Cittarinkin testissä on ollut. Mutta eikö parissa päivässä pitäisi huomattavasti tummua?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kohta pitäisi tulla kuvaa... Nyt kun katsoin itse, niin yhtä haalea viiva tossa Cittarinkin testissä on ollut. Mutta eikö parissa päivässä pitäisi huomattavasti tummua?

No miulla ei vissiin missään raskaudessa oo kauheen tummaks menny :)

siis jos on jo saanut plussan, niin miksi hemmetissä sitä pitää tehdä uusia ja uusia testejä?? ylitsepääsemätön himo pissata tikkuun?? raskaustestishoppausholisti?? kun on raskaana, niin on raskaana. aattelitko kauankin jatkaa tikkuun kusemista?

Alkuperäinen kirjoittaja öö..:
siis jos on jo saanut plussan, niin miksi hemmetissä sitä pitää tehdä uusia ja uusia testejä?? ylitsepääsemätön himo pissata tikkuun?? raskaustestishoppausholisti?? kun on raskaana, niin on raskaana. aattelitko kauankin jatkaa tikkuun kusemista?

sanoppa muuta... mä testasin vielä viikolla 8 ihan varmuuden vuoksi vain ;)

Ajattelin jatkaa niin pitkään, että viiva olisi selkeän punainen :)
Anteeksi vain jos se sinua haittaa. Itsepä testini maksan :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ajattelin jatkaa niin pitkään, että viiva olisi selkeän punainen :)
Anteeksi vain jos se sinua haittaa. Itsepä testini maksan :D

teet ittes naurettavaks, sori vaan. mihin se himmeä viiva muka maagisesti häviäis? vai pelkäätkö että alkio tippuu pois jos ei jatkuvasti pissaa tikkuun?

Yhteistyössä