A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja soskussa kävijä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja no:Eikö miehesi voi antaa teille edes ruokarahaa?
No kun ei ole miestä! Kai se mies nyt ruokaa ostas jos sellanen olis!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja soskussa kävijä:
Vahvasti tuntuu ettei tule tänään.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:Mua sit säälittää nää sosiaalitapaukset.....
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:Mua sit säälittää nää sosiaalitapaukset.....
Alkuperäinen kirjoittaja yök:Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:Mua sit säälittää nää sosiaalitapaukset.....
Sama täällä ja rutistaan,jos rahat ei just tuu heti tilille.... Voi,voi!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja yök:Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:Mua sit säälittää nää sosiaalitapaukset.....
Mulla on tilillä alle euro! Onko noin vaikea käsittää että joillakin elämä heittelee eikä silloin pärjää omillaan.
Ei ole rahat tulleet eli huomenna aikaisintaan tulee.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja yök:Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:Mua sit säälittää nää sosiaalitapaukset.....
Mulla on tilillä alle euro! Onko noin vaikea käsittää että joillakin elämä heittelee eikä silloin pärjää omillaan.
Alkuperäinen kirjoittaja soskussa kävijä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja yök:Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:Mua sit säälittää nää sosiaalitapaukset.....
mä sain sossusta rahaa 350e ja siitä on vielä 250 jäljellä, sillä pitäis pärjätä 26 päivään saakka. 120e tulee vielä elareita 10 pvä