K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kiiski:Onko täällä henkilökohtaisia avustajia? Millaista työ on ja onko teillä hyvin tunteja? Palkkaus?
Alkuperäinen kirjoittaja kka:Alkuperäinen kirjoittaja kiiski:Onko täällä henkilökohtaisia avustajia? Millaista työ on ja onko teillä hyvin tunteja? Palkkaus?
Siis koulussa vai muutenko?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:tarkoitan kaikkia, jotka tekevät työtä joko kouluissa tai vammaispuolella tai vielä jossain muussa.. Työnimike kuitenkin henkilökohtainen avustaja
Alkuperäinen kirjoittaja kka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:tarkoitan kaikkia, jotka tekevät työtä joko kouluissa tai vammaispuolella tai vielä jossain muussa.. Työnimike kuitenkin henkilökohtainen avustaja
OkMinä olen yläkoulussa töissä ja henkilökohtainen avustaja kahdelle oppilaalle. Tykkään työstä kyllä kovasti, ohjaamistahan tuo on lähinnä ja tehtävissä avustamista. Itse olen ihan kokoaikaisella työajalla, johtuen siitä, että jo oppitunteja tulee 6 päivälle
Palkkaus voisi olla parempi, mutta kyllä sillä elää. Noin 1650 euroa ja siitä miinus verot.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:tarkoitan kaikkia, jotka tekevät työtä joko kouluissa tai vammaispuolella tai vielä jossain muussa.. Työnimike kuitenkin henkilökohtainen avustaja
OkMinä olen yläkoulussa töissä ja henkilökohtainen avustaja kahdelle oppilaalle. Tykkään työstä kyllä kovasti, ohjaamistahan tuo on lähinnä ja tehtävissä avustamista. Itse olen ihan kokoaikaisella työajalla, johtuen siitä, että jo oppitunteja tulee 6 päivälle
Palkkaus voisi olla parempi, mutta kyllä sillä elää. Noin 1650 euroa ja siitä miinus verot.
mikäs tuosta nyt tulee tuntipalkaksi? Hieman alle 14 euroa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:tarkoitan kaikkia, jotka tekevät työtä joko kouluissa tai vammaispuolella tai vielä jossain muussa.. Työnimike kuitenkin henkilökohtainen avustaja
Laskin siis ihan vaan 6 tuntia kertaa viisi päivää eli viikossa 30 tuntia ja kuukaudessa 120 tuntia. 1650e/120h
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:tarkoitan kaikkia, jotka tekevät työtä joko kouluissa tai vammaispuolella tai vielä jossain muussa.. Työnimike kuitenkin henkilökohtainen avustaja
Laskin siis ihan vaan 6 tuntia kertaa viisi päivää eli viikossa 30 tuntia ja kuukaudessa 120 tuntia. 1650e/120h
Käsitinkö nyt oikein?
Alkuperäinen kirjoittaja kka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:tarkoitan kaikkia, jotka tekevät työtä joko kouluissa tai vammaispuolella tai vielä jossain muussa.. Työnimike kuitenkin henkilökohtainen avustaja
Käsitinkö nyt oikein?
Minulla siis viikkotunnit ovat 38,25. Ei 30, sillä pelkästään oppitunneista tulee se 30 tuntia viikossa. Siihen vielä valmistelut yms. valvonnat. Eli yleensä työpaikalla tulee oltua 7½ - 8 tuntia päivässä. Ja tuo 1650 euroa on siis palkka tuosta täydestä työajasta.