Henkinen kärsimys...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja löllykkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

löllykkä

Jäsen
28.06.2005
585
0
16
Tuntuu etten jaksa. Siis toisaalta en jaksa enää. Meillä mies haukkuu ja nimittelee mua päivästä toiseen. Niin selvänä kuin kaljaa ottaneenakin. Yleisimmät haukkuma nimet on "kusipää, lumppu, idiootti, huora, huono äiti,sairas mielipuoli, hullu yms... Sairas mielipuoli ja hullu verrataan siihen kun kärsin masennuksesta reilu 3 vuotta sitten. Siitä ukko jaksaa aina muistuttaa. ite päässy jo asian yli mutta ukko aina tilaisuuden tullen jaksaa muistuttaa siitä. Ja käskee menemään hoitoon. Oon jo niin väsyny tuohon haukkumiseeen etten enää jaksa välittää miten mein suhteen käy. Kaikista parasta olis jos muuttaisin lasten kas pois.

Alkuperäinen kirjoittaja löllykkä:
Tuntuu etten jaksa. Siis toisaalta en jaksa enää. Meillä mies haukkuu ja nimittelee mua päivästä toiseen. Niin selvänä kuin kaljaa ottaneenakin. Yleisimmät haukkuma nimet on "kusipää, lumppu, idiootti, huora, huono äiti,sairas mielipuoli, hullu yms... Sairas mielipuoli ja hullu verrataan siihen kun kärsin masennuksesta reilu 3 vuotta sitten. Siitä ukko jaksaa aina muistuttaa. ite päässy jo asian yli mutta ukko aina tilaisuuden tullen jaksaa muistuttaa siitä. Ja käskee menemään hoitoon. Oon jo niin väsyny tuohon haukkumiseeen etten enää jaksa välittää miten mein suhteen käy. Kaikista parasta olis jos muuttaisin lasten kas pois.

Itse olisin varmaan jo muuttanut pois. Toivottavasti ei lasten kuullen hauku.

Kamalaa...
Eihän tuollaista kukaan jaksaisi...

Olisiko miehellä itsellä masennusta tmv. ja sitä peittelee ja nostaa omaa arvoaan sinua haukkumalla...?

Voimarutistus :hug: !

Kyllä haukkuu ja esikko on 11v vanha ja ymmärtää kaiken. Kuopus on 1,5v ja aina kun ukko huutaa ja haukkuu mua niin tytär tulee syliin ja halaa. Ka itoinenkin jotenkin ymmärtää. Ja kaiken huippu oli viikko sitten ku haukku mut mun isän kuullen. Isä oli meillä yötä ja kuuli kaiken. Silloin ukko sanoi vielä että eti niin iso mulukku ku löydät ja ime sitä... ja että hyppää kaivoon vielä ku voit...

Kyllä haukkuu ja esikko on 11v vanha ja ymmärtää kaiken. Kuopus on 1,5v ja aina kun ukko huutaa ja haukkuu mua niin tytär tulee syliin ja halaa. Ka itoinenkin jotenkin ymmärtää. Ja kaiken huippu oli viikko sitten ku haukku mut mun isän kuullen. Isä oli meillä yötä ja kuuli kaiken. Silloin ukko sanoi vielä että eti niin iso mulukku ku löydät ja ime sitä... ja että hyppää kaivoon vielä ku voit...

No tuohan on ihan sairasta!Itsesi ja lasten vuoksi muuta pikimmiten erilleen miehestä tai laita ulkoruokintaan.Mihin tuommosta tarvii?! :o

Olet juuri sinä. Sinänä paras, elämäsi valtijatar. Älä anna polkea itseäsi. ainutlaatuisuuttasi. Jos joku ei arvoasi ymmärrä, se ei ole sinun häpeäsi.

Sinussa on takuulla voimaa, ihan itsessäsi, sisimmässä. Mutta kun joku tarpeeksi kauan haukkuu ja ivaa, se voima hiipuu. Älä anna sen hiipua.

Voimia voimiesi tunnistamiseen. Aurinkoa elämääsi! Pärjäät omillasikin.Ivan kuunteleminen ei kanna, mutta elämä kantaa meitä.

Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:
Henkistä väkivaltaa pahimmillaan.Uskoisitko pärjääväsi paremmin yksin kuin tuollaisen "miehen" kanssa?

Sanotaanko näin että vaikka olen parisuhteessa niin silti koen olevani yh. Kerran ollu ja tiedän jaksavani paremmin kahden lapsen kans kuin "kolmen" tuo kolmas on tuo ukko.

:o :o :o
Ei hyvää päivää! Ei tuo ole normaalia!!! :o

iso hali sinulle... aivan järkyttävä moinen! mutta vaikka sun ukkos on kuinka yrittäny saada sut maan rakoon, niin koita jaksaa nousta sieltä ja näyttää! Sä pystyt siihen! Näytä sille k???päälle, että sen sanat ei pysty suhun enää. Helppo tieten täältä neuvoa ja sanoa, mutta tee jotain itsesi ja lastesi parhaaksi. Ei tommonen mies voi olla mikään isä kellekään, joka ei ton vertaa kunnioita lasten äitiä. Tai edes lapsiaan, että jättäis haukkumisen heidän kuultensa. Voimia! Tuollaista ei ansaitse kukaan!!!!!

Kannattaisiko sitä poismuuttamista tosiaan sitten harkita? Jos suhteessa on vain paha olla, eikä toinen lainkaan arvosta.
Älä ainakaan anna miehen saada sinua hukkamaan itsekunniotustasi!

Voimia sinulle, ja rohkeutta lähteä jos sen näet sitten parhaimmaksi vaihtoehdoksi. Uskalla kuunnella itseäsi
:hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:
Olet juuri sinä. Sinänä paras, elämäsi valtijatar. Älä anna polkea itseäsi. ainutlaatuisuuttasi. Jos joku ei arvoasi ymmärrä, se ei ole sinun häpeäsi.

Sinussa on takuulla voimaa, ihan itsessäsi, sisimmässä. Mutta kun joku tarpeeksi kauan haukkuu ja ivaa, se voima hiipuu. Älä anna sen hiipua.

Voimia voimiesi tunnistamiseen. Aurinkoa elämääsi! Pärjäät omillasikin.Ivan kuunteleminen ei kanna, mutta elämä kantaa meitä.

Kiitos sanoistasi. Itku pääsi.

Mitä isäsi sanoi, kun kuuli miehesi sanat? Ja miten muuten isäsi suhtautuu ko. otukseen? - Voihan se suhde kohentua, mutta voi olla kohentumattakin eivätkä mahdolliset muut miehet ehkä ole tuon kummempia.

Alkuperäinen kirjoittaja löllykälle:
Mitä isäsi sanoi, kun kuuli miehesi sanat? Ja miten muuten isäsi suhtautuu ko. otukseen? - Voihan se suhde kohentua, mutta voi olla kohentumattakin eivätkä mahdolliset muut miehet ehkä ole tuon kummempia.

Oletettavasti ei tuosta ainakaan paremmaksi muutu.Ja toisekeen mitenkään riitaa haastamatta haluan sanoa, että pitäisikö nyt jäädä suhteeseen ihan vaan sen takia ettei mahdollinen seuraavakaan suhde kummempi olisi?!Tai sillä oletusarvolla, että samaa paskaa olisi muka tarjolla muissakin suhteissa.Minusta niin törkeää toisen ihmisen lynkkaamista ja henkistä alistamista ettei missään nimessä tarvi jäädä katselemaan.Ihan ilman tunnontuskia heittäisin kartanolle tuollaisen miehen!Kertoo paljon miehen sivistyneisyydestä puhua appiukkonsa kuulleen tuollaisia |O

Alkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:

Kiitos sanoistasi. Itku pääsi.

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja löllykälle:

Isä oli lähdössä kotiin puol neljän aikaan yöllä kun kuuli miten ukko huusi. Isä nukku yläkerrassa ja oli kuullu kaikki mitä yx huusi. Sain puhuttua että jää kumminki aamuun. Ukolla porttikielto isän luo ja ei ole käyny sen jälkeen meillä ukon läsnä ollessa. Ja kun kävi niin lähti hyvissä ajoin ennenkuin ukko tuli töistä kotiin. Ei halua nähdä sitä ollenkaan. Ja en usko ainakaan että ukko muuttuu tuosta miksikään. Lupasi ja vannoi ettei enää nimittele tuon jälkeen ja lupasi parantaa tapansa... Meni viikko ja tänään taas haukku. Ja vielä ihmettelee miksi en halua seksiä sen kans. Saan varmaan taas tänä yönä kuulla haukkumista kun tulee baarista kotiin. Lupasi mm sen ettei mene baariin jos ei ole toista yöpaikkaa tiedossa. Kuulemma ehkäisee sillä haukkumiset. Ja kotiin on tulossa yöksi.

Niin ja isä kysy ukolta sillo yöllä että mitä tarkoitti kaikilla haukkuma sanoilla mitä sano. Ukko muka muistanu edes kaikkia... Isä sanoikin ukolle että hyvähän se on humalan taakse piiloutua ja olla muistamatta.

Kai pidät tärkeämpänä välejäsi isääsi kuin sairaaseen mieheesi?Et kai voi loppuelämääsi olla olematta tekemisissä isäsi kanssa sen takia, että elät tuollaisen nuijan kanssa?!Lupaathan tehdä kaikkesi sinun ja lastesi elämän parantamiseksi ja eroat ensi töiksesi tuosta luuserista ja alat kokoamaan itseäsi ja elämäänne lasten kanssa uudelleen kasaan!!! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:
Kai pidät tärkeämpänä välejäsi isääsi kuin sairaaseen mieheesi?Et kai voi loppuelämääsi olla olematta tekemisissä isäsi kanssa sen takia, että elät tuollaisen nuijan kanssa?!Lupaathan tehdä kaikkesi sinun ja lastesi elämän parantamiseksi ja eroat ensi töiksesi tuosta luuserista ja alat kokoamaan itseäsi ja elämäänne lasten kanssa uudelleen kasaan!!! :hug:

En tiedä kuinka monella suhteet omaan isään on yhtä lämpimät kuin minulla. Olen aina ollut isän tytär. Isä on mulle kaikki kaikessa ja mun toiset sisarukset ovat sanoneetkin että heitä harmittaa se ettei heillä ole isään samanlaista yhteyttä kuin minulla. Ja tosiaan aion erota ukosta. Mutta ongelmana se että en kuulemma saa lapsia jos muutetaan erilleen. Aikoo viedä multa molemmat, esikoisenki vaikkei poika ole hänen. Siksi vie molemmat kun olen sairas ja huono äiti. Ja en edes välitä lapsista kuulemma...!!!

En tiedä kuinka monella suhteet omaan isään on yhtä lämpimät kuin minulla. Olen aina ollut isän tytär. Isä on mulle kaikki kaikessa ja mun toiset sisarukset ovat sanoneetkin että heitä harmittaa se ettei heillä ole isään samanlaista yhteyttä kuin minulla. Ja tosiaan aion erota ukosta. Mutta ongelmana se että en kuulemma saa lapsia jos muutetaan erilleen. Aikoo viedä multa molemmat, esikoisenki vaikkei poika ole hänen. Siksi vie molemmat kun olen sairas ja huono äiti. Ja en edes välitä lapsista kuulemma...!!!
Sisarusten erottamista ei yleensä pidetä lasten edun mukaisena ja koska esikoinen ei ole miehesi, esikoiseen hänellä ei ole pienintäkään oikeutta. Todennäköisesti ei siis tulisi saamaan teidän yhteistä lastakaan.

Kunhan uhkailee... Onhan sulla nyt jo vaikka isäsikin puolellasi todistamassa, että outo toi sun miehes on, jos sallitaan näin lievä ilmaus. Elä anna uhkailla, pidä pintas ja niinku on sanottu jo useaan otteeseen. Sinä ja Jokainen Nainen ansaitsee parempaa, haleja!

Yhteistyössä